Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

2JanusCZ :

Aha, tak to netusim za jak dlouho se ti ozvou. Kazdopadne pres vikend nemaj pracovni hodiny.... ja sem objednaval zavolanim na jejich linku a hned se dohodnul termin....

  • po 4 týdnech...
Odesláno

Tak sem se konecne odhodlal a zrusil Internet od Karnevalu. Samozrejme to nejde bez potizi (coz je to, ceho sem se obaval a proto sem porad platil a platil a platil) a do dnes jsem nedostal email, ktery mi mel prijit jako potvrzeni o tom, ze to vzali na vedomi. Dalsi prekvapeni, kteremu se ani nechce verit je to, ze za to, ze net zrusim chteji 200kc. Opravdu /uz sem to tu snad jednou psal) chovani karnevalu silne pripomina chovani bankovnich domu v CR. Takze me nakrkli na tolik, ze to asi utnu i s tou jejich slavnou TV a bude po ptakach.

Odesláno

To je ale hrozne naseres :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Odesláno

sem cekal, kdo sem tuhle vetu napise. Ja to nedelam proto, abych je nasral, ale proto, abych nebyl nasranej ja.

  • po 3 týdnech...
Odesláno

Komunikace s Karnevalem je radost... 27. 2. jsem faxem vypověděl smlouvu o poskytování internetu se zdůvodněním dle čl. 11.2 b - změna ceníku. T. Havelková z Kontakt centra mi 6.3.2005 v mailu napsala, že tento výpovědní důvod nelze akceptovat, protože pro mne jako uživatele tarifu T2000 se cena nemění a že pokud na výpovědi trvám, nechť tento zájem potvrdím a poskytování služby bude ukončeno k 1.4.2006. Tentýž den jsem odpověděl, že na výpovědi trvám. 15. 3. mi přišel mail podepsaný M. Kovandovou, že přijali mou výpověď a poskytování služby bude ukončeno k 1. 5. 2006. Okamžitě jsem volal na kontakt centrum a chtěl vědět, z jakého důvodu byla výpověď opět posunutá o 1 měsíc a s operátorkou se domluvil, že jediné řešení je písemná stížnost. Ta byla kladně vyřízena a poskytování internetu bude ukončené k 1. 4. 2006. Dnes jsem volal na Kontakt centrum, kdy mi přijde obálka na bezplatné vrácení modemu se zdrojem, slíbená v mailu z 15.3. Operátorka nabídla, že se pro modem zastaví technik a převezme jej bez obvyklého poplatku 300 Kč. Protože volné termíny byly pouze v době, kdy jsem v práci, a volno na dvě hodiny si kvůli tomu brát nehodlám, navrhnul jsem předání modemu u mne v kanceláři. Obrovský problém - to nelze, protože do oné kancelářské budovy není zavedená síť Karnevalu. Takže jsme domluvili, že technik přijede před dům Republikánská 35a, kam síť je zavedená, zavolá mi na mobil a já mu modem z Republikánské 45 donesu... Bohužel jsem si tuto domluvu nenechal potvrdit písemně, takže očekávám, že se o těch 300 Kč budeme zase dohadovat.

Nicméně jsem přesvědčený, že výpověď (se zkrácenou výpovědní lhůtou) zdůvodněná změnou ceníku měla být akceptovaná, protože ve Všeobecných podmínkách se hovoří o změně ceníku jako takového, navíc se tam uvádí, že "služby jsou zákazníkovi poskytovány za ceny, které jsou uvedeny v aktuálním ceníku služeb." V ceníku vydaném k 20. 2. 2006 tarif T2000 není uvedený a není v něm ani poznámka, že pro stávající uživatele se ceny nemění. To je pouze v FAQ, které však ke smluvním dokumentům nejsou v žádném vztahu. Ale proč dodržovat pravidla, když Karneval může dostat alespoň jeden paušál navíc, že... A kdo by se kvůli tisícovce soudil.

Někdy cca před 14 dny u nás zazvonil jakýsi pan Svojanovský, zástupce Karnevalu, že máme nabídku Komplet i s internetem a že nabízí ještě HBO. Řekl jsem mu o výpovědi internetu, protože jsem přešel na rychlejší (běžně cca 8 - 12 Mb/s), levnější (300 za měsíc) připojení bez FUP přes pilsfree. I začal mi slovy "A to jste inženýr? Jak jste jim mohl takhle naletět..." vykládat, jak pilsfree do léta radikálně zdraží, jak se "rozvázačka", která je u Karnevalu pouhých 200 Kč, u pilsfree stoupne na 3.500 Kč... Skutečně specialista Karnevalu, který "ví", o čem blábolí.

Ovšem musím přiznat, že se službami Karnevalu jsem byl spokojený - jen člověk nesmí přijít do styku s jeho pracovníky. A pokud by tady nebyla síť pilsfree, zůstal bych u Karnevalu dál...

Odesláno

Sorry - ... z Kontakt centra mi 6.3.2006 v mailu ... (chyba v roce)

Odesláno

No, musím ti ale říct, že měli pravdu v tom, že se tebe změna ceníku netýká. Koukni se na jejich stránky a jsou tam dva ceníky (jeden, který se týká objednávek do 20.2.2006 - tedy starých zákazníků a druhý, který se týká objednávek po 20.2.2006 - tedy nových zákazníků). To ty bes měl být zrovna rád, jelikož máš T2000 (rychlost 5000) a tam se to podle novýho ceníku zdražovalo, takže to máš levnější než noví zákazníci, kdežto třeba u tarifu T1000 (rychlost 3000) to novým zákazníkům zlevnili, takže ti to mají dražší než noví zákazníci. Stejně tak u tarifu T250 (rychlost 1000) se v novém ceníku zlevňovalo a u T4000 (rychlost 7000) se zase zlevňovala cena za samotný internet a zdražovala v kombinaci s Kompletem. Takže starým zákazníkům zůstali stále stejné ceny.

Odesláno

Nepolemizuji o tom, jestli se pro mne cena změnila. Rozhodující je to, co píše ve Všeobecných podmínkách:

 

11.2 Zákazník je oprávněn Smlouvu vypovědět písemně následujícím způsobem:

(a) bez udání důvodu s jednoměsíční výpovědní lhůtou, která počíná běžet prvním dnem kalendářního měsíce následujícího po kalendářním měsíci, v němž byla Operátorovi doručena písemná výpověď; nebo

(b) do 15 kalendářních dnů následujících po oznámení změny Všeobecných podmínek nebo Ceníku služeb vydávaného Operátorem s tím, že výpověď je účinná a Smlouva zaniká k prvnímu dni měsíce, kdy mají oznámené změny vstoupit v platnost.

 

Kde je tam napsáno, že se mě změna ceníku musí týkat? A změnil Karneval ke 20. 2. 2006 ceník? Změnil. Tak ať jinak formulují Všeobecné podmínky... 27. 2. jsem podal výpověď s odvoláním na odst. b), vzhledem k tomu, že změna nebyla oznámená předem, a nebylo proto možné uplatnit ustanovení "Smlouva zaniká k prvnímu dni měsíce, kdy mají oznámené změny vstoupit v platnost", navrhnul jsem její ukončení ke konci zúčtovacího období, tj. v mém případě k 9. 3. 2006.

Odesláno

chápu, že prostě chceš změnit poskytovatele připojení, ale mávat tady trapně změnou ceníku pokud se tě netýká je naprosto zbytečné. PS služby sp. Karneval prodávám :)

Odesláno

S tim zakládáním své CATV firmy je trochu problem.

Problem se jmenuje OLIGOPOL.

A vzhledem k tomu ze zijeme v demokracii tak je dobre prezentovat sve nazory i kdyz se to kdejake firme nemusi libit.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.