Guest wencel Posted September 3, 2020 Share Posted September 3, 2020 Zdravim, zcela pravidelne u mne na P7 dochazi k vypadkum UPC Internetu a to vzdy po pulnoci (tak od 0:00-0:30 zacatek vypadku) a tento pak trva desitky minut i dele nez hodinu, jak kdy. Modem jsem napr.vcera behem dne zkousel uvest komplet do tovarniho nastaveni (pouzivam ho v rezimu bridge, nyni jsem ho ponechal v beznem defaultnim modu routeru) ale i tak se modem po pulnoci modem odpojil a neslo navazat spojeni do internetu, samotna vnitrni sit (LAN porty) jsou stale funkcni, problem je, ze vzdy vypadne konektivnita modemu do internetu. Zasilam par screenshotu, tyto stavy koluji mnoho desitek minut, reset ci restart nepomaha a casem se proste modem po mnoha takovych cyklech nejak chyti a spojeni navaze. Mam pocit, jakoby se nekde provadela zcela pravidelna udrzba v presny cas a to periodicky, popr. nekde nejake zarizeni na infrastrukture UPC proste takto pravidelne ve stejny cas chybuje. Pres den nemam zadne problemy a i behem vypadku internetu, kdy modem nedokaze navazt spojeni, mi televize funguje zcela bez problemu (nabidka komplet, CA modul s kartou primo v TV, signal bez preruseni a plne funkcni). Pozoruje nekde nekdo neco podobneho? Je mi jasne, ze zakaznicky servis bude vychazet z udaju, ktere maji (ci nemaji) k dispozici, takze ve stylu, ze nic hlaseno neni a mozna mi nekdo prijede vymenit modem. Myslim si ale, ze spise dochazi k vypadkum mimo muj modem , coz bude asi tezke prokazat. Vymene modemu se principielne nebranim (je mi to jedno, hlavne, kdyz bude stabilni konektivita bez vypadu). Diky. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomus Posted September 3, 2020 Share Posted September 3, 2020 Zavolej si na technickou podporu UPC, pokud tam máš nějaké výpadky tak by to tam měli vidět i zpětně a příště zkus v modemu kouknout do záložky downstream případně upstream, tam bys měl vidět úrovně a kvalitu signálů. Quote Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wencel Posted September 3, 2020 Share Posted September 3, 2020 To jiste udelam. K tomu up/downstreamu - behem vypadku, kdy modem nema konektivitu, mam v obou pripadech uveden v zalozce upstrem i downsteram pouze jeden pripojeny kanal, i kdyz bezne (napr. i v tuto chvili , kdy vse funguje) jich je v upstream 4 a v downstream 8 . Jaky mel ten jeden pripojeny kanal status to ted nevim , priste omrknu do detailu i to. Pockam na dnesni pulnoc a poridim dodatecne screenshoty a zitra zkusim tedy poslat na podporu. Spis mi slo o to, zda-li nekdo v okoli nemiva podobny problem, o kterem bych se mohl spolu s lokalitou pri nahlaseni vypadku na podporu zminit take. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomus Posted September 3, 2020 Share Posted September 3, 2020 Screenshoty dělat nemusíš na technické podpoře do tam uvidí, klidně tam zavolej i o půlnoci, aspoň nebudeš muset čekat ve frontě. Quote Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.