Jump to content

Featured Replies

Posted

Dobrý den,

nevíte někdo jaká je IP na login u REPOTEC routeru? (nejsem si jistý jelikož jsem to dlouho nedělal a jak jsem hledal na internetu nějaké tak mi to napsalo většinou že Web odmítl připojení), jen potebuji vědet tu ip pak už to zvládnu.

děkuji popř. za pomoc 🙂

@Adolf.Shitlerděkuju, trochu si myslím že mám to zakázané nějak na proxy nebo firewall tentokrát to napsalo Odezva serveru trvala příliš dlouho

Ono je taky možné, že došlo ke změně rozsahu DHCP a pak je přihlašovací IP jiná. Takže zkusit spustit např. Wireless Network Watcher (https://www.nirsoft.net/utils/wnetwatcher.zip) a podívat se, jakou IP router má.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -

@Adolf.Shitlerzase děkuju ale furt mi to píše že Server omítl připojení

Pak je nejspíš něco v tom routeru, že mu nefachá webové rozhraní. Což se asi bez HW resetu nevyřeší.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community