Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Zdravím,

mám problém s přípojením, pár týdnů zpět hodně, předtím to šlo

mám od UPC modem s wifi cisco na net Fiber Power 120+

byt 3+1, pokoje jsou za sebou ve tvaru L, v každém jedou 2 noťasy, v 1. a 3. pokoji je vše ok, ale v 2. mezi nimi, mám problémy s latencí a trochu s rychlostí, na 2. noťasu o metr dál velký problém s rychlostí a při online hrách jsou latence nesnesitelné

nechápu co se děje, protože předtím to nebylo, kupoval sem do pokoje 2 monitory a 5+1 sound system, tak sem si říkal ze to může být tím, ale při odpojení se nic nezlepšilo

notebooky to není, to mám ozkoušené, připojením přes kabel jede vše ok, a na jiné wifi taktéž

zkoušel sem dáš modem výše i reset modemu, i změnu frekvence, ale nic..

a už si nevím rady

budu moc vděčný za každou pomoc

Propojení kabelem, to je nejlepší cesta. A pokud ne kabelem, tak do každé místnosti samostatný AP (v místnosti s kabelovým modemo-routerem pak zastane tuto funkci on sám).

Pokud se s PC nehybe, tak je nejlepsi reseni zmineny kabel,

pokud ano, tak to chce experimentovat s nastavnim kanalu pomoci programu inSSIDer,

pripadne se zde resila i uprava anteny wifi modemu viewtopic.php?f=1&t=4779

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

a nenapadá vás proč se to děje až pár týdnů zpět? předtím šlo rok vše ok..

 

jinak vstup na anténu modem nemá.. což sem se dosti divil

Možná někdo v okolních bytech si pořídil wifi router a teď se kanály navzájem ruší. To by mohl být ten důvod.

  • Basic
  • -
  • -
  • Compal CH7465
  • Brno-Ponava
  • 2 weeks later...

takže natažený kabel, zapojený switch a výsledek je stejný..

zjistil jsem ale, problém bude někde v PC, prestože je problém v obou, což dost nechápu..

ping pořád špatný velké kolísání, download mám asi 10Mbps, když se ali připojím na přímo bez switche tak mám 125Mpbs, takže by mě zajímalo, proč je ve switchi taková ztráta..

ale hlavní problém je latency, kolísání na obou noťasích, připojen spolubydlův z vedlejšího pokoje a měl to ok..

to může klidně způsobovat zavirovanej komp, něco podobnýho už sem taky v jednom nejmenovanym podniku zažil :???:

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Praha

ještě podotknu, že měření přes CMD vykazuje konstatní nízké hodnoty do 25ms..

udělám ještě pořádné měření na spolubydlovém, je možné, že jsme se zrovna trefili do nízkých hodnot, abych 100% vyloučil chybu dodavatele

takže spolubydlův noťas změřen přes WIFI, konstantně 30ms a cca 30Mbps, takže síť je v pořádku..

už ale nevím, čím ten pc ještě projet.. jestli to je vir, nebo špatný ovladač nebo co.. :/ zaráží mě, že problém je na 2 PC

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.