Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno
SIPO je něco jinýho než inkaso z banky. U SIPO je velká prodleva, takže pokud jim někdo zaplatí něco navíc, tak se to v SIPO klidně projeví až za 2 měsíce. Naproti tomu u bankovního inkasa by se měl přeplatek započítat ihned a pak UPC pošle bance ke stržení jenom chybějící částku, příp. vůbec nic nebo dokonce na ten účet vrátí přeplatek.

 

No nevím, ale pokud si UPC něco strhne přes SIPO (lépe řečeno dá předpis na zaplacení) tak vědí kolik požadovali a když budu reklamovat chybu účtování tak o tom vědí hned. A platba přes SIPO bude určitě spárována dříve jak za 2 měsíce. To by pak UPC nechtělo platby přes SIPO, když by bylo takové zpoždění.

Platba ze SIPO se sice připisuje poměrně rychle, ale předpis tý platby má velkou prodlevu, takže když jim v mezidobí pošleš peníze jaksi navíc, tak se to v SIPO projeví až s notným zpožděním. U bankovního inkasa je to nepoměrně rychlejší.

Odesláno

Když provedete platbu, počítejte s tím, že než se připíše na UPC účet a spáruje s vaší smlouvou u UPC, trvá to 3 pracovní dny. Mezitím se může vygenerovat příkaz k inkasu a UPC si tedy strhne platbu znovu. Pokud by toto nastalo, budete mít u UPC přeplatek, který se zohlední v dalším vyúčtování.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Kouknul jsem do emailu a vyúčtování mi letos chodí 2. v měsíci pokud je to pracovní den, loni to bylo 1. den v měsíci

  • Super
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.