Jump to content

Featured Replies

Posted

Zdravím vás, přátelé. Pokud by se vám někdy stalo, že se po pokusu o tovární nastavení Horizon HD Mediaboxu objeví na displeji hláška E106 a E201 a jste si jistí, že máte kabeláž v pořádku, pak postupujte podle tohoto návodu: https://marenkuv.blogspot.com/2017/09/chyba-e201-na-hd-mediabox-horizon-od-upc.html?showComment=1593866024300#c3059466408203780476

Mohu potvrdit, že je to řešení správné a HD Mediabox funguje už správně. Chce to ale trpělivost, jak sám autor píše v samém závěru článku.

  • Slamb changed the title to Mediabox error E201/E106

Také jsem letos v březnu kvůli chybě E106 musel dát setobox do továrního nastavení, prý tehdy přes noc nastala nějaká neznámá chyba na straně UPC a asi 200 set-top-boxu se takhle kouslo.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • 2 years later...

Včera jsem použil na urputnou chybu E106, zde publikovaný postup na marenkuv.blogspot.com. Naprosto dokonalé ! Za chvíli vše fungovalo, jako za starých časů.

Děkuji moc za pomoc.

Zdravím

Lak

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community