Jump to content

Featured Replies

Posted

Zdravím,

je nás na byte viac, UPC máme už nejakú dobu, a nikto sme nikdy nemali problém s wifi. Prišiel k nám nový člen a má s wi-fi problémy. Pracovný iphone mu funguje úplne v poriadku, na súkromnom iphone mu avšak naša wi-fi dá max 0,2mb/s (čož je fakt nepoužiteľné). Všade inde mu wi-fi ide a na starom byte odkiaľ sa sťahoval pred týždňom mal wi-fi tiež ok. V servise mu povedali, že je problém v našej wi-fi a nie mobile. Reštartovať sme skúšali. Má niekto takú skúsenosť? Čo s tým? Vďaka.

Zdravím,

a připojuje se na 2.4GHz nebo 5GHz? Síla signálu je dostatečná v místě, kde to zkouší?

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

2.4, oba telefóny sú na tom istom mieste a oba majú dostatočnú silu signálu a preto nám to nejde do hlavy

Nemá na tom iPhone verzi iOS 13.3.1? Je to stejně pomalé i s vypnutým VPN, Bluetooth a asistentem WiFi?

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

iOS má aktualizovaný, problém bol v bluetooth, akonáhle sa vypne/zapne ide to z 0.2 na 80

Pak je to známý problém iPhonů a to může vyřešit jen Apple.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community