Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

DOCSIS Downstream Scanning: Completed

DOCSIS Ranging: Completed

DOCSIS DHCP: Completed

DOCSIS TFTP: Completed

DOCSIS Data Reg Complete: Completed

DOCSIS Privacy: Enabled

 

 

Downstream Channels

 

 

Power Level: Signal to Noise Ratio:

Channel 1: -2.9 dBmV 35.6 dB

Channel 2: -2.7 dBmV 34.8 dB

Channel 3: -2.8 dBmV 35.4 dB

Channel 4: -2.9 dBmV 34.6 dB

Channel 5: -2.5 dBmV 34.7 dB

Channel 6: -2.3 dBmV 35.7 dB

Channel 7: -2.3 dBmV 35.6 dB

Channel 8: -2.3 dBmV 33.4 dB

 

 

Upstream Channels

 

 

Power Level:

Channel 1: 44.0 dBmV

Channel 2: 44.0 dBmV

Channel 3: 0.0 dBmV

Channel 4: 0.0 dBmV

 

 

Fiber Power 60 (chystám se přejít na 240)

stahovačka sice normál jak má být.

Ping na seznam.cz, upc.cz apod. kolem 14 ms.

 

Na měřácích speedtest.net a upc.cz zpravidla naměřeno nějakých 48.

 

Kabel utažený. Přívod do bytu, k zásuvce UPC několikrát ohnutý téměř do pravého úhlu.

 

Myslíte, že bych to měl nějak řešit? Jsou takové hodnoty u UPC v některých lokalitách běžné?

 

Kanál 8 zatím nikdy neklesl pod 33, stabilně se drží na úrovni 33-4 až 33,8. Max nějakých 34,1.

 

Jde mi o to, jestli to třeba nějak neovlivňuje to odezvu. Občas se mi zdá, že stránky najíždí trochu váhavě. Nevím, jestli to na to může mít vliv. Ztráty paketu měřeny několika způsoby a nezaznamenány.

No. Asi zavolám na technickou podporu a poptám se. Jen je mi to takové divné, když vlastně nevím, jestli vůbec mám problém. Tak se na to ptám tady...

Míval jsem i takovéto hodnoty:

14.6.12 10:44

-11.1 dBmV

-12.7 dBmV

-12.5 dBmV

-12.8 dBmV

-11.1 dBmV

-11.0 dBmV

-13.4 dBmV

-11.0 dBmV

35.8 dB

35.1 dB

35.3 dB

34.4 dB

35.9 dB

35.9 dB

34.8 dB

35.7 dB

Problémy jsem nepozoroval, ale SNR mi pod 34 dB nekleslo nikdy...

Takhle. Může SNR ovlivňovat ping? Anebo pokud nejsou ztráty paketu, tak neovlivňuje vůbec nic?

Njn. Jen by mě zajímalo, zda pohyb na hranici normy může mít vliv na něco, třeba odezvu. Ne jen rychlost. Taky je mi divné, že na žádném stroji nenaměřím objednanou rychlost. Prostě mi to jen vrtá hlavou, ale omlouvám se, nechci to tady nijak zaplevelovat.

Na odezvu to zadny vliv nema.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

pokud sou ty hodnoty takhle nízký a navíc rychlost neni správná, je jasný, že je někde chyba... a jestli neni u tebe doma, tak v upc :roll: tudíž reklamace...

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Praha

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.