Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Prosím o radu s tímto problémem:

mám modem od UPC cisco EPC 3925, který mi několik měsíců bez problému šlapal, ale posledních několik dní se po restartu nepřipojím na síť, objeví se toto:

 

281esf6.jpg

 

 

když připojení zruším a znovu vytvořím, vše je v pořádku:

 

nnnqkj.jpg

 

siťovku mám onboardovku (Gigabyte Z77-D3H)

 

Wi-fi i připojení do TV je v pořádku.

Odesláno

Když myší klikneš na ten domeček "Síť / Domácí síť", tak je tam volba "Sloučit nebo odstranit síťová umístění". Tam bych vyházel všechna nepoužívaná připojení a nechal jenom to aktuální.

Odesláno

a hlavně v nastavení firewallu wifi modemu vypnout ip flood detection...

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

tak nepomohlo ani jedno: ip flood detection mám vypnuto a Sloučení nebo odstranění mi žádné nenabídne, viz. obrázek

 

6fzdiw.jpg

Odesláno

Začnu tím nejzákladnějším:

Po restartu modemu ok? Když vypojíš dráty a zkusíš jenom wifi, jde to? Když vypneš dráty i wifi a vemeš jenom jeden ethernet z modemu a napojíš ho do Pc nebo notebooku nebo co to máš, tak to jde?

Co třeba reset modemu do továrního (základního) nastavení ?

  • Kabel 300 Mb/s
  • Super
  • Komplet
  • 3x CA modul, 1x Nokia, 1x Technicolor
  • Praha
Odesláno

Reset do továrního nastavení nepomoh.

Mám k modemu připojenou i televizi a tam je vše OK, stejně tak, když se na něj připojím mobilem přes wi-fi.

Nerozumím tomu vzít jeden ethernet a napojit do PC? Jako že mám jenom vyzkoušet, zda po restartu se připojím na modem?

Odesláno

LAN výstupy z routeru vyzkoušet na jiném zařízení, než je PC (připojit třeba notebook kabelem). Pokud bude vše OK, tak hledat chybu v PC, resp. v síťové kartě v PC.

Odesláno

Jak už jsem psal, přes LAN kabel mám připojenou i televizi, kde běží internet bez problémů. Chyba bude s největší pravděpodobností v síťové kartě, zkoušel jsem odebrat a znovu nainstalovat ovladač, ale bez výsledku.

Odesláno

Tato problematika je mi poněkud vzdálená, nicméně... Pár měsíců jsem se trápil s routerem (D-Link DIR-501). Při všech problémech se tv (Smasung) k netu připojil bez výjimky vždy. Všechna připojení pouze utp kabelem. D-link jsem posléze nahradil jiným, veškeré problémy rázem pominuly.

  • po měsících...
Odesláno

Pokud máte modem stále v záruce, tak nejjednodušším řešením je reklamace :wink:

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.