Marek-26 Posted June 19, 2020 Share Posted June 19, 2020 @MatasxMícháte 2 věci dohromady. A to výpadek mobilní sítě a pevného internetu (exUPC), ten UPC (plošný) v ten den opravdu nemělo. Odešla jen technologie na televizi. Na nuselské bylo rušení odstraněno dnes nad ránem. Jesště tam asi probíhá nějaké dočišťování. Kdyžtak mi pošlete soukromou zprávou MAC adresu modemu nebo číslo smlouvy. I u pevného připojení se šíří informace na určité frekvenci a tak např. u televize v kabelu může docházet k rušení signálem z LTE, jelikož běží na stejné frekvenci. Nebo stačí, aby od někoho nějaké rušení odcházelo. (Na vysvětlení je to trošku složitější). Jestliže píšete, že se u vás projevuje skoro pravidelně každou středu, pak je otázkou, co se ve vašem okol děje. Jestli má někdo nekvalitní rozvod doma a když zapne TV či modem, začne rušit okolí apod. Quote Kabel 500 Mb/s Premium 5G Komplet Compal LGI, Compal VF, Arris, Brüx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Farkpoint Posted June 20, 2020 Author Share Posted June 20, 2020 @Marek-26 Já jsem z ulice Spolupráce. Ve středu se mi hrabali v modemu a něco prý nastavovali tak uvidíme. Ale tovární reset to nebyl... Jinak ty časté výpadky netu byli časté ještě před velkým čtvrtečním výpadkem. Quote 1000 Mb/s ∞ GB 10 Mb/s Start Vodafone Station Praha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Farkpoint Posted June 29, 2020 Author Share Posted June 29, 2020 Tak týden bez výpadků a dnes už třetí za sebou... 😢 Quote 1000 Mb/s ∞ GB 10 Mb/s Start Vodafone Station Praha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marek-26 Posted June 29, 2020 Share Posted June 29, 2020 @Farkpointv lokalitě by žádný problém být neměl. Co říkala technická podpora? Quote Kabel 500 Mb/s Premium 5G Komplet Compal LGI, Compal VF, Arris, Brüx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Farkpoint Posted June 29, 2020 Author Share Posted June 29, 2020 Ještě jsem tam dneska nevolal ale ještě jeden výpadek a zavolám. Zatím to už skoro hodinu běží. Nedá se nějak na modemu vyčíst nějaké logy jako kdy došlo k výpadku a kdy se opět připojil? Aby mi zase nějaký chytrák na podpoře netvrdil že je vše v pořádku.... Nezdá se mi to totiž v pořádku takové výpadky ikdyž v lokalitě žádné hlášeny nejsou. A jsou jen chvilkové, v rozsahu pár minut až pár hodin výjimečně. Tak jsem to nevydržel a zavolal jim a kupodivu ani nechtěli číslo smlouvy jen adresu a že se na tom pracuje a to je vše. Víc to neřešili. Vážně podpora na houby... Quote 1000 Mb/s ∞ GB 10 Mb/s Start Vodafone Station Praha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Farkpoint Posted August 6, 2020 Author Share Posted August 6, 2020 Dneska uz behem par .hodin vypadl prave po ctvrte internet. Nemohl by mi nejaky zdejsi technik pomoci ze se mi podiva do modemu? UPC to nejak resit nechce 😞 Quote 1000 Mb/s ∞ GB 10 Mb/s Start Vodafone Station Praha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marek-26 Posted August 6, 2020 Share Posted August 6, 2020 Jestli mu stačila adresa, tak se dá předpokládat, že je v lokalitě nějaké rušení a probíhá jeho dohledávání a odstraňování. Quote Kabel 500 Mb/s Premium 5G Komplet Compal LGI, Compal VF, Arris, Brüx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Farkpoint Posted August 7, 2020 Author Share Posted August 7, 2020 Už to trvá skoro rok... něco prý před půl rokem opravili v modemu, pak byl 3 týdny klid a pak to opět začalo... Quote 1000 Mb/s ∞ GB 10 Mb/s Start Vodafone Station Praha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Zdeněk Strnad Posted August 31, 2020 Share Posted August 31, 2020 Táborská ul. , Nusle - potvrzuji naprosto stejné problémy jako popisuje Farkpoint tj. naprosto nahodilé výpadky v řádu minut, někdy je třeba x dní, týdnů klid, pak několik denně cca od konce roku 2019. Řešení nula. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.