Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Pokud ve stejnem okamziku na jednom PC internet funguje a na druhem ne, tak problem nebude ve spatnem signalu, max. nekde v nastaveni routeru, ale spis v PC.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

kdyz clovek pri praci pracuje a pouziva pouze velka, tak mi to neprijde.. a pokud se to nekoho tak dotklo, tak se omlouvam-...

Odesláno

Bavme se k veci a nereste nesmysly, typu velka pismena, gramaiku a pod.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • po měsících...
Odesláno

Mám podobný problém, posílám poslední 3 výpisy chyb, dokážete mi někdo říct co se Ciscu nelíbí?

 

Firmware Version: epc3925-ESIP-12-v302r125573-131230c_upc

 

Nezávisle na sobě a na čase se objevují tyto potíže, na které pomáhá jen vypnutí Cisca:

1) výpadek Wi-Fi (k síti se náhle nelze připojit)

2) výpadek všech UTP připojení (PC hlásí odpojený kabel)

3) DOCSIS po zapnutí visí ve stavu "scanning" často více jak 5 minut

4) Vypadává DOCSIS spojení - přepíná se Cable Modem Status z Operational na Scanning a spadnou všechny Signály, zůstává jen Downstream Channel1, ostatní jsou "not used".

 

Poslední dobou je to cca 5x denně po předvčerejším HW resetu do výrobního nastavení (doporučení z technické linky UPC) se to cca na 12 hodin uklidnilo, od té doby to ale dělá o mnoho častěji (poslední 2 hodiny už se nedokáže DOCSIS připojit vůbec).

 

Napsal jsem ze stránek UPC na podporu, tak doufám že se brzy bude něco dít.

 

TV ze stejné zásuvky funguje čistě, kabely vypadají též v pořádku, žádná zlomení či poškození nejsou viditelná.

 

Zdendys

Chyby Cisco 25.pdf

Chyby Cisco 26.pdf

Chyby Cisco 27.pdf

  • po měsíci...
Odesláno

mám podobný problém s výpadky signálu na stejném modemu, vyřešilo se to nějak? Mě pomáhá vypnutí, zapnutí, ale dělat to co 2 hodiny je nezábavné

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.