Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Na začátek uvedu, že mám modem Ubee EVM3200 připojený k wifi routeru, ale z routeru jsem připojen k počítači přes klasický kabel, takže wifi nepoužívám a funguji na WIN7. Brno, Královo Pole.

Od 17.5.2013 mám problém s výpadky internetu. V pátek celé odpoledne, včera opět po osmé večer a dnes dopoledne a navečer. Internet vypadne, za 5 minut, 30 minut, hodinu a více na chvilku naskočí, je to zcela nahodilé. Když dám diagnostiku sítě, napíše to : Server DNS neodpovídá. Zkoušel jsem i notebook připojit přímo k modemu bez routeru, nepomohlo. Zkoušel jsem v době výpadku. Ping 77.75.76.3 seznam.cz. Poprvé mi to napsalo : Cílový hostitel není k dispozici. Při druhém pokusu mi Ping napsal : Vypršel časový limit žádosti. Zkoušel jsem v počítači i google DNS, bez výsledku. Většinou pomohlo na chvilku vytáhnout modem ze zásuvky. Co myslíte, je u mě, třeba vadný modem nebo má ted upc nějaké problémy ? na stránkách UPC, kde jde vyhledat info o výpadcích v dané lokalitě mi to žádné problémy nepíše, zkoušel jsem několikrát. Mám volat technické oddělení, kvůli reklamaci modemu, nebo jsem jen něco přehlédl ? Předem děkuji za odpovědi. Lukas

Odesláno

1)

brbo.png

 

2) jak můžeš nastavovat dns v počítači, když za nim máš router?

3) bez routeru to funguje / nefunguje?

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

1) Opraveno

2) To jsem si neuvědomil, nejsem moc velký expert.

3) připojil jsem notebook přímo k modemu a nechal automatické přidělování DNS, tak jak to bývá normálně nastaveno a nepomohlo, při dalším pádu zkusím google dns bez routeru jen s modemem a napíšu, poslední výpadek jsem měl dnes 19:25, vypl jsem na chvilku modem a zapl a zatím to jede.

Odesláno

Asi nejaky problem se signalem, koukni se je stli u vas neni hlasen vypadek http://web.upc.cz/vypadky/

a kdyztak si zavolej na KC a pores to s nima.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Tak nevím jestli tahle informace pomůže, ale já taky pozoruju už pár dnů, že je ten internet nějaký extrémně pomalý - lokalita Medlánky - což je od Krpole co by kamenem dohodil. A samozřejmě, že UPC žádný problém na svých stránkách neregistruje :D

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.