Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

pokud upc neposkytuje služby podle smlouvy, pak zcela nečekaně může klient od smlouvy odstoupit :roll:

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

Vse by melo byt ve vseobecnych podminkach UPC, takze at si je precte a podle toho kona.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Mám dotaz. Mám doma stolní pc i notebook. Připojení kabelem není problém, ale přes wifi mě vypadává stále signál, nebo je velká odezva. V přízemí to ještě jde, ale v 1.patře co metr tak je to jináč. Router je Cisco epc3925. A rychlost internetu je nejvyšší co UPC nabízí. Vůbec se v tom nevyznám, ale odpověď od UPC stylu dotáhněte kabel mě moc nebere.

Nevěděl by někdo co s tím.

Odesláno

wifi analyzer / inssider :roll:

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno
Mám dotaz. Mám doma stolní pc i notebook. Připojení kabelem není problém, ale přes wifi mě vypadává stále signál, nebo je velká odezva. V přízemí to ještě jde, ale v 1.patře co metr tak je to jináč. Router je Cisco epc3925. A rychlost internetu je nejvyšší co UPC nabízí. Vůbec se v tom nevyznám, ale odpověď od UPC stylu dotáhněte kabel mě moc nebere.

Nevěděl by někdo co s tím.

Dotáhnout ten kabel. WiFi ti nikdo garantovat nebude.

Odesláno

Re: Neustálé výpadky / zpomalení internetu

od Elnc » ned, 12.5.2013, 17:53

 

toominoo píše:

Mám dotaz. Mám doma stolní pc i notebook. Připojení kabelem není problém, ale přes wifi mě vypadává stále signál, nebo je velká odezva. V přízemí to ještě jde, ale v 1.patře co metr tak je to jináč. Router je Cisco epc3925. A rychlost internetu je nejvyšší co UPC nabízí. Vůbec se v tom nevyznám, ale odpověď od UPC stylu dotáhněte kabel mě moc nebere.

Nevěděl by někdo co s tím.

 

Dotáhnout ten kabel. WiFi ti nikdo garantovat nebude.

 

A nepomůže ani jiný router?

Odesláno

Na PC pomoci wifi analyzer / inssider zjisti ktere wifi kanaly jsou u vas obsazene a pak vysilaci kanal ve wifi routeru nastav na nejaky volny, v opacnem pripade muze dochazet ke vzjemnemu ruseni kanalu a tim i ke snizeni dosahu wifi,

u jineho routeru bude vysledek pravdepodobne podobny.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

To je řešení pouze částečné, protože kanály u okolních sítí mohou být dynamické a navíc se stejně překrývají, hlavně pokud jde o ty 40MHz šířky. Kabel je prostě kabel.

  • po měsících...
Odesláno

Totéž! přesně, mám wifi, ta jede celkem ok, zato pevný počítač přesně, jak píšete, zpomalí,načte půl seznamu, nejede, zpomalí vypadne, pak zas načte kousek seznamu... do večera nejede a ráno třeba zas jede! mám antivir AVG, nic mi to nenašlo... taky mám 30mega internet, Windows xp na PC a Windows 7 na notbuku.

 

 

Sem tam během dne se mi stává, že se internet z ničeho nic strašně zpomalí, že mi to sotva načte seznam a to ještě necelý… Zkrátka nic nejde vyhledávat a internet je buďto šíleně pomalý, nebo stránky vůbec nejdou načíst – žádná hláška o výpadku připojení apod. nevyskočí…

Toto se mi stává tak 6-7x během dne (pokaždé tak na 10-20 minut) vůbec nevím čím to může být, ale je to velmi nepříjemné a doslova nervy drásající! Síťový kabel jsem vyměnil a stejně nic…

 

Od UPC používám modem typu: Cisco EPC3925, v PC mám nainstalovaný Windows 7.

Odesláno

A co vypnout avg ????

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.