Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno
Tak technik přišel, vyměnil modem a vše fungovalo až do dalšího výpadku o pár hodin později. Nefunguje už ani původně osvědčena metoda odpojení koaxiálu, jen bliká downstream a nenalézá signál. Helplinka slíbila poslat technika znovu, že nám zavolá. Od té doby 3 hodiny ticho. Veselá služba tohle.

 

UPDATE: Volali z tech. podpory, technik už na nás dnes čas nemá a modem prý už dnes měnili, tak co jako chceme. Připadám si jako u blbejch.

Predevsim jsi mel technikovy hned sdelit, ze pomaha to odpojeni/zapojeni koaxu, pak by mu bylo jasne ze vymena modemu je k nicemu.

 

Posledni dobou zacinam mit pocit ze technici servisaci uz umi jen vymenovat STB a modemy a vubec neresi nejake problemy se signalem a to uz vubec nemluvim o tom ze sebou casto ani nenosi meraky. :roll:

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Měřák měl, informoval jsem ho (v rámci rozespalých možností - proč se objedná na 10-12 a přijde před devátou ráno ?!?) ale prdlajz z toho. :) Zítřejšímu (opět objednaný na 10-12, ale teď už budu poučen vzhůru od půl deváté) to zkusím říct důrazněji. Pak je ještě jedna možnost - máme v domě dvě "rozvodové krabice", jsem připojen přes šest pater do sklepa, ačkoliv je jedna přímo u nás na patře za dveřma - zkusím požádat o přepojení na tu bližší.

 

UPDATE: Po proměření signálu před a za zásuvkou nám dnes technik vyměnil zřejmě vadný vnitřek rozbočovače TV/Data, tak tiše doufáme. :)

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.