Odesláno 25. ledna 2013 12 let Již dva dny po sobě mi přišel od UPC email (s různými daty a časy), abych ohodnotil kontakt s Klientským centrem. Vážený zákazníku, z důvodu zkvalitňování našich služeb a v návaznosti na Váš kontakt s Klientským centrem UPC ze dne 23.01.2013 v 03:01 hodin bychom Vás chtěli požádat o zodpovězení krátkého dotazníku. Vyplnění dotazníku nezabere více jak 5 minut Vašeho času. Formulář s hodnocením spustíte zde Předem děkujeme za pomoc při zlepšování našich služeb. Vaše UPC Přitom jsem jim nevolal, nepsal, nijak je nekontaktovat. Tím míň ve tři hodiny ráno. Máte někdo podobnou zkušenost?
Odesláno 25. ledna 2013 12 let taky bych to tak videl posli nejaky dukaz ze to co pises je pravda ale spise ne jak pise kolega nade mnou
Odesláno 25. ledna 2013 12 let Ja volal na UPC v pondeli, kdyz jsem domluvil (a nic nevyridil), tak me vzapeti zvonil telefon, kde byl automat a chtel o me hodnoceni operatora se kterym jsem mluvil (to same ma treba Vodafone) a zaroven s tim me prisla zadost o ohodnoceni i na muj email. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 25. ledna 2013 12 let A si si isty, ze netrpis somnambulizmom? Ano, jsem si jistý, protože druhý email mi přišel s časem, kdy jsem byl vzhůru a plně zaměstnán prací: Vážený zákazníku, z důvodu zkvalitňování našich služeb a v návaznosti na Váš kontakt s Klientským centrem UPC ze dne 24.01.2013 v 09:01 hodin bychom Vás chtěli požádat o zodpovězení krátkého dotazníku. Vyplnění dotazníku nezabere více jak 5 minut Vašeho času. Formulář s hodnocením spustíte zde Předem děkujeme za pomoc při zlepšování našich služeb. Vaše UPC
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.