Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Chtěl bych se zeptat na Vaší zkušenost nebo názor.

 

Před cca 3/4 rokem UPC změnilo stávající tarify na jiné s vyšší rychlostí a v některých případech za stejnou cenu, v jiných případech za trochu vyšší cenu. To je zdánlivě dobrá zpráva.

 

Nebudu teď mluvit o změně v oblasti pronájmu modemu - co mě zaujalo, byla změna na tarif fiberpower 32. Tento tarif existuje pouze pro stávající zákazníky a pro nové zákazníky je přístupný pouze tarif fiberpower 30.

 

Rozdíl? 2MB v rychlosti, 50Kč v ceně.. (neberu v potaz slevovou akci na prvních 6 měsíců). Etické a korektní by bylo zvýšit původní tarif pouze na fiberpower 30 a snížit cenu o 50kč..

 

Pokud si nějaký všímavý uživatel chtěl změnit tarif na ekonomičtější FB30 (protože co si budeme povídat, tak 2MB v rychlosti nepoznáte, ale 50Kč měsíčně ano), tak narazil na poplatek 300kč za snížení tarifu.

 

Tento poplatek po něm chtěli i přesto, že on si ve smlouvě sjednal nižší tarif s nižší rychlostí než FB30 a UPC samo zvedlo jeho tarif na FB32.. (Už s tímto by se dalo uspět u soudu, kdyby na to ovšem měl někdo čas a chuť..). I tak se vyplatí tarif si snížit. První rok je úspora pouze 336kč, ale každý další už 636kč a to za snížení rychlosti o pouhé 2MB.

 

Co je ovšem zajímavé, tak tu existuje jiná cesta. Můžete původní smlouvu vypovědět a sjednat si novou. Zaplatíte dvakrát za poštovné (odeslání výpovědi smlouvy, odeslání modemu) a jednorázový poplatek za sjednání služby (100kč) a pak máte tarif o 50Kč levnější a dokonce můžete využít neustále se opakující slevové akce na slevu cca 100kč měsíčně na půl roku.. Ve finále tedy uspoříte za první rok cca 1.100Kč a každý další rok 636kč. V případě, že by UPC vymyslelo nějakou fintu proč Vás nepovažovat za nového zákazníka, tak bude úspora za první rok stále cca 500kč.

 

Paradoxní je, že i když UPC na zákaznické lince navrhnete, že se tomu papírování vyhnete - oni Vám sníží tarif bez poplatku a Vy nebude nárokovat slevu za nového uživatele (což je pro UPC úspora cca 464kč + 2x výjezd technika + práce několika dalších zaměstnanců), tak na to bohužel neslyší..

 

Pěkná je ovšem pointa celého příběhu. Když se přeci jen rozhodnete a na klientském centru smlouvu vypovíte, tak Vám řeknou, že Vám do dvou dnů zavolá jejich pracovník a výpověď s Vámi vyřídí. S tím pak dojdete poměrně snadno k tomu, že Vám tarif sníží na FB30 nejen bezplatně, ale také s okamžitou platností..

 

Netvrdím tady, že by neměla společnost nárok na změnu podmínek nebo nastavení nějakých poplatků za služby, ale imho by je měla dělat a nastavovat bez zjevné snahy uvést zákazníky v omyl a s ohledem na to, že je pro ně dlouholetý, pravidelně platící a spokojený zákazník důležitější než fintou získaných pár korun navíc..

Odesláno

v upc se musí všechno řešit složitě přesně podle zavedenejch postupů, jakákoliv individuální odchylka od systému neni přístupná...

jestli chceš něco výhodnějšího a podle standardních postupů to vychází komplikovaně nebo už nevýhodně, vždycky je nejjednodušší obětovat těch pár korun na dopis s výpovědí a pak to de snadno...

ještě v dobách, kdy šlo výpověď řešit formulář, sem to tak dělal běžně k naprostý spokojenosti s výsledkem 8)

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno
Chtěl bych se zeptat na Vaší zkušenost nebo názor.

 

Před cca 3/4 rokem UPC změnilo stávající tarify na jiné s vyšší rychlostí a v některých případech za stejnou cenu, v jiných případech za trochu vyšší cenu. To je zdánlivě dobrá zpráva.

 

Nebudu teď mluvit o změně v oblasti pronájmu modemu - co mě zaujalo, byla změna na tarif fiberpower 32. Tento tarif existuje pouze pro stávající zákazníky a pro nové zákazníky je přístupný pouze tarif fiberpower 30.

 

Rozdíl? 2MB v rychlosti, 50Kč v ceně.. (neberu v potaz slevovou akci na prvních 6 měsíců). Etické a korektní by bylo zvýšit původní tarif pouze na fiberpower 30 a snížit cenu o 50kč..

 

Pokud si nějaký všímavý uživatel chtěl změnit tarif na ekonomičtější FB30 (protože co si budeme povídat, tak 2MB v rychlosti nepoznáte, ale 50Kč měsíčně ano), tak narazil na poplatek 300kč za snížení tarifu.

 

Tento poplatek po něm chtěli i přesto, že on si ve smlouvě sjednal nižší tarif s nižší rychlostí než FB30 a UPC samo zvedlo jeho tarif na FB32.. (Už s tímto by se dalo uspět u soudu, kdyby na to ovšem měl někdo čas a chuť..). I tak se vyplatí tarif si snížit. První rok je úspora pouze 336kč, ale každý další už 636kč a to za snížení rychlosti o pouhé 2MB.

 

Co je ovšem zajímavé, tak tu existuje jiná cesta. Můžete původní smlouvu vypovědět a sjednat si novou. Zaplatíte dvakrát za poštovné (odeslání výpovědi smlouvy, odeslání modemu) a jednorázový poplatek za sjednání služby (100kč) a pak máte tarif o 50Kč levnější a dokonce můžete využít neustále se opakující slevové akce na slevu cca 100kč měsíčně na půl roku.. Ve finále tedy uspoříte za první rok cca 1.100Kč a každý další rok 636kč. V případě, že by UPC vymyslelo nějakou fintu proč Vás nepovažovat za nového zákazníka, tak bude úspora za první rok stále cca 500kč.

 

Paradoxní je, že i když UPC na zákaznické lince navrhnete, že se tomu papírování vyhnete - oni Vám sníží tarif bez poplatku a Vy nebude nárokovat slevu za nového uživatele (což je pro UPC úspora cca 464kč + 2x výjezd technika + práce několika dalších zaměstnanců), tak na to bohužel neslyší..

 

Pěkná je ovšem pointa celého příběhu. Když se přeci jen rozhodnete a na klientském centru smlouvu vypovíte, tak Vám řeknou, že Vám do dvou dnů zavolá jejich pracovník a výpověď s Vámi vyřídí. S tím pak dojdete poměrně snadno k tomu, že Vám tarif sníží na FB30 nejen bezplatně, ale také s okamžitou platností..

 

Netvrdím tady, že by neměla společnost nárok na změnu podmínek nebo nastavení nějakých poplatků za služby, ale imho by je měla dělat a nastavovat bez zjevné snahy uvést zákazníky v omyl a s ohledem na to, že je pro ně dlouholetý, pravidelně platící a spokojený zákazník důležitější než fintou získaných pár korun navíc..

Co si budeme povídat - kdo pozná měsíčně 50Kč, tak by snad neměl ani služeb UPC využívat.

 

U soudu by to nemělo šanci na úspěch vůbec, protože změnu oznamuje UPC dopředu a je právem zákazníka smlouvu v takovém případě vypovědět. A pokud to neudělá, tak s novými podmínkami souhlasí a tudíž si pak nemá na co stěžovat.

Odesláno

Nutno dotat, ze se neznizi pouze download o 2 MBit, ale take upload o 0,5 MBit z 1,5 na 1 Mbit.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

download je ve všech případech stejnej - 32 Mb/s, a že místo 1,5 je 1,1 :roll: no... :lol:

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.