Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Zdravím, mám problém s routerem, co máme už asi 2 roky. Nějakou dobu normálně šel, nebyl ani žádný větší problém při jeho nastavování. Pak začaly výpadky UPC (máme tarif Fiber Power 10 Mb/s), které se dost opakovaly. Docházelo tedy z naší strany k překonfigurování routeru a od tý doby (možná už víc než půl roku) musíme být napíchnutý na kabel. Než se úplně naštvu a zanevřu na UPC (bohužel mám víc špatných zkušeností) a než se začnu poohlížet po jiném routeru, zkusím ještě poslední možnost - radu od vás, zkušených. Zkusila jsem snad úplně všechno, od resetování, přes konfiguraci na webu, pomocí CD až k vypnutí firewallu i Avastu.. Nepomohlo vůbec nic. A jak to vypadá, když Dlink nastavím? Vše by mělo běžet dobře, dokonce i na PC při kliknutí na "odstranit potíže" to píše, že žádný problém nebyl nalezen, ale na routeru svítí pořád oranžová kontrolka, místo klasické zelené. Dokáže mi někdo z vás pomoci? :(

Odesláno

Jestli to při zapojení modem>>PC funguje a přes router ne, tak se můžeš naštvat leda na to, co je to ten D-Link za krám, ale určitě ne na UPC, příp. chyba v kabeláži...

Odesláno

Inu dobrá.. nějaká jiná rada by nebyla?

Odesláno

Tak funguje to při zapojení modem>>PC nebo ne?

Odesláno

Jj, to funguje.

Odesláno

Tak pak není co řešit, ne? Na straně UPC chyba není, takže router resetnout dle návodu do výchozího nastavení, nakonfigurovat znovu a pokud to nepomůže, tak reklamace a jestli je to mimo záruku, tak koupit nový (ideálně nějaký TP-Link, z těch levnějších třeba TL-WR743ND).

Odesláno
(máme tarif Fiber Power 10 Mb/s)

to asi nemáte :lol:

a pak ještě aktualizovat firmware, za tu dobu už je určitě novější :!:

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno
(máme tarif Fiber Power 10 Mb/s)

to asi nemáte :lol:

a pak ještě aktualizovat firmware, za tu dobu už je určitě novější :!:

 

Tak už ne, ale objednávali jsme desítku. :roll:

Odesláno
Urcite se mrkni na ten firmware a kdyztak tam nahrej novejsi pokud je:

http://www.dlink.cz/cs/Satellite?c=Prod ... FDLWrapper

 

Tak bohužel, novější firmware mi to nedovolí stáhnout a reset do továrního nastavení už proběhlo asi pomilióntý bez úspěchu.. Pořád na mě bliká oranžová kontrolka. Nejdivnější je, že k mobilu a jiným zařízením se dá připojit (ukáže to i sílu signálu), ale už se nedá surfovat. To je to, co mi hlava nebere.

 

Jdu vyhledat nějakej novej router, na D-link jsem právě zanevřela. I přesto vám všem díky za rady :)

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.