Přejít na obsah

Jak vrátit STB a ušetřit tak poplatek za jeho pronájem ?


tomus

Doporučené příspěvky

Zajimalo by me, jak presne postupovat, pokud by nekdo chtel vratit UPC nepouzivany STB a usetrit tak za jeho mesicni pronajem ?

 

Ano, zabalim STB a spolu s protokolem o vrácení zarízení ho poslu UPC na adresu:

 

UPC Česká republika, s.r.o.

Kostomlátecká 20/39,

288 02 Nymburk

 

A co dál ? musím kontaktovat UPC a informovat je ?

A od kdy se me pak pronájem za STB přestane uctovat ?

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník lineto

A kartu kterou mám v STB tam můžu nechat a poslat to dohromady, nebo je potřeba vrátit kartu zvlášť, s novým protokolem o vrácení ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník lejno

Kartu vrátit s tím!

 

Tuto krátkou odpověď jsem musel poslat 3x, než se objevila - to už se snad dá problém v phpBB dohledat, ne?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak si odpovim sam, cituji z poradny na Facebooku UPC:

 

Dobrý den,

samozřejmě můžete vrátit set-top-box, pokud ho nevyužíváte a máte doma ještě další zařízení pro příjem digitální televize (například druhý set-top-box, CA modul, HD PVR box).

Po jeho přijetí a následném odepsání z klientského účtu se Vám již nebude účtovat poplatek za jeho pronájem.

Máte přesné informace a skutečně prosíme o zaslání zařízení na adresu UPC Česká republika, s.r.o., Kostomlátecká 20/39, 288 02, Nymburk zároveň s protokolem o vrácení zařízení.

O vrácení zařízení nás nemusíte informovat. Pokud budete chtít doložit, že jste set-top-box vrátil, můžete zaslat na fax 241005100, email info@upc.cz, nebo poštou na adresu klientského centra UPC Česká republika,s.r.o., P.O.Box 53, Praha 3-Žižkov, 130 11 kopii podacího lístku.

Eva, UPC Facebook tým

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník spasen

Ze své vlastní zkušenosti bych doplnil ještě citaci z poradny na Facebooku UPC o následující:

Vracel jsem set-top box loni v posledním týdnu (mezi vánočními svátky a Silvestrem), očekával jsem, že po obdržení zásilky mně přestane UPC účtovat pronájem zařízení. Proto jsem si na stránce České pošty - vyhledávání zásilek zjistil datum převzetí zásilky podle čísla podacího lístku. O vrácení set-top boxu jsem následně UPC informoval prostřednictvím kontaktního formuláře v prosinci v den, kdy k převzetí došlo. Následně jsem byl požádán o zaslání kopie podacího lístku na adresu info@upc.cz, což jsem splnil.

K mému překvapení se však ve vyúčtování za prosinec vrácení set-top boxu neprojevilo a následně mně byl účtován poměrnou částkou ještě v lednu. Tento stav jsem samozřejmě reklamoval, musel jsem znovu zaslat podací lístek a uvedl jsem i kopii stránky České pošty - sledování zásilek. V dalším vyúčtování mně byl přeplatek vrácen spolu s omluvou.

Tímto chci všechny upozornit na různý výklad "převzetí vráceného zařízení" ze strany pracovníků UPC, zřejmě se stává, že vrácené zařízení je odúčtováno ne v den převzetí zásilky, ale až po jejím zapsáním do systému, což v mém případě bylo až za sedm dnů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...