Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Zajimalo by me, jak presne postupovat, pokud by nekdo chtel vratit UPC nepouzivany STB a usetrit tak za jeho mesicni pronajem ?

 

Ano, zabalim STB a spolu s protokolem o vrácení zarízení ho poslu UPC na adresu:

 

UPC Česká republika, s.r.o.

Kostomlátecká 20/39,

288 02 Nymburk

 

A co dál ? musím kontaktovat UPC a informovat je ?

A od kdy se me pak pronájem za STB přestane uctovat ?

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Mně to přestali účtovat ode dne doručení. A do UPC jsem ani nevolal, prostě jsem to vrátil a bylo to.

Odesláno

A kartu kterou mám v STB tam můžu nechat a poslat to dohromady, nebo je potřeba vrátit kartu zvlášť, s novým protokolem o vrácení ?

Odesláno

Kartu vrátit s tím!

 

Tuto krátkou odpověď jsem musel poslat 3x, než se objevila - to už se snad dá problém v phpBB dohledat, ne?

Odesláno
  • Autor

Tak si odpovim sam, cituji z poradny na Facebooku UPC:

 

Dobrý den,

samozřejmě můžete vrátit set-top-box, pokud ho nevyužíváte a máte doma ještě další zařízení pro příjem digitální televize (například druhý set-top-box, CA modul, HD PVR box).

Po jeho přijetí a následném odepsání z klientského účtu se Vám již nebude účtovat poplatek za jeho pronájem.

Máte přesné informace a skutečně prosíme o zaslání zařízení na adresu UPC Česká republika, s.r.o., Kostomlátecká 20/39, 288 02, Nymburk zároveň s protokolem o vrácení zařízení.

O vrácení zařízení nás nemusíte informovat. Pokud budete chtít doložit, že jste set-top-box vrátil, můžete zaslat na fax 241005100, email info@upc.cz, nebo poštou na adresu klientského centra UPC Česká republika,s.r.o., P.O.Box 53, Praha 3-Žižkov, 130 11 kopii podacího lístku.

Eva, UPC Facebook tým

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
  • Autor

Tak udajne je i mozne zavolat na UPC a nechat si vyzvednout a odvezt zařízení technikem UPC zdarma.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Ze své vlastní zkušenosti bych doplnil ještě citaci z poradny na Facebooku UPC o následující:

Vracel jsem set-top box loni v posledním týdnu (mezi vánočními svátky a Silvestrem), očekával jsem, že po obdržení zásilky mně přestane UPC účtovat pronájem zařízení. Proto jsem si na stránce České pošty - vyhledávání zásilek zjistil datum převzetí zásilky podle čísla podacího lístku. O vrácení set-top boxu jsem následně UPC informoval prostřednictvím kontaktního formuláře v prosinci v den, kdy k převzetí došlo. Následně jsem byl požádán o zaslání kopie podacího lístku na adresu info@upc.cz, což jsem splnil.

K mému překvapení se však ve vyúčtování za prosinec vrácení set-top boxu neprojevilo a následně mně byl účtován poměrnou částkou ještě v lednu. Tento stav jsem samozřejmě reklamoval, musel jsem znovu zaslat podací lístek a uvedl jsem i kopii stránky České pošty - sledování zásilek. V dalším vyúčtování mně byl přeplatek vrácen spolu s omluvou.

Tímto chci všechny upozornit na různý výklad "převzetí vráceného zařízení" ze strany pracovníků UPC, zřejmě se stává, že vrácené zařízení je odúčtováno ne v den převzetí zásilky, ale až po jejím zapsáním do systému, což v mém případě bylo až za sedm dnů.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.