Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Nechat proměřit technikem od UPC, protože jedině měřící přístroj ukáže parametry signálů (narozdíl od nesmyslných teploměrů v %, které píší nějakou vlhkost vzduchu nebo kterého čerta, ale nikdy se z toho nic nepozná).

Odesláno

Technik měnil kabel ,ale žádný měřak neměl .Jak donutit UPC aby poslali technika s měřicím přístrojem?Vypadává pouze tenhle MUX 450,asi tak jednou za 20 minut napíše není signál.

Odesláno

Písemnou reklamaci s popsáním problému a upozorněním na příp. stížnost na ČTÚ, když nebude vyřízena.

Odesláno

Na servisy se alespoň u nás nosí měřák vždy, takže objednat servis.

Odesláno

To u nás Mostecko asi neznají co je to měřák.Když byl naposledy u nás technik jsem mu říkal ,jestli nejde přidat signál,v rozvodnici ve sklepě.Odpověď to se nedělá je to na maximum,zajímaví protože Karneval přidal klidně signál.Dělá to pouze kmitočet 450 /6900 signál 69 % a kvalita 99 % vždycky tak po 20 až 30 minutě.Napíše není signál trošku zakostičkuje a hraje to dál dalších třeba 30 minut a znova není signál.Kabely jsou po bytě udělané technikem + opravený přívod do bytu.Dvě zásuvky a jeden rozbočovač dělat to technik.Prosím nikdo neví kde hledat problém??

Odesláno

Vzhledem k tomu kmitočtu 450MHz je taky možné nějaké vnější rušení, ale to opravdu může zjistit až technik s měřákem, kterému se to tam objeví. Bez toho se příčiny těžko dopátráš.

Odesláno

Problem je v signalu, ted je otazka zda u tebe v byte, nebo nekde po ceste, takze musis zacit laborovat doma, tzn. proverit vechny kabely, konektory a spoje, pak pripadne zkusit na zkousku odstranit ten rozbocovac.

Pripadne se zeptat sousedu, zda maji stejny problem.

Kdyz to nepovede ke zlepseni, tak znovu volat tachnika, vubec nechapu co tam u tebe delal bez meraku.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Ještě mně napadlo jestli to není rušeno Meteostanicí kde je 433 kmitočet.Vlastním dvě v každý místnosti jedna.Má někdo zkušenost ?Jinak už jsem poslal stížnost na UPC ,tak uvidím co odpoví.

Odesláno

Teoreticky by to tim byt mohlo, i kdyz to neni prilis pravdepodobne, signal ale vysila cidlo (vetsinou minimalne 1x za 2 minuty) a ne samotna stanice.

Muzes to cidlo zkusit na zkousku vypnout, zarizeni ktere vysilaji na techto frekvencich je ale spousta (zabezpecovacky...).

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Už to řeší UPC přišel email , to na touto cestou Vám potvrzujeme, že jsme Váš požadavek předali k dořešení na kompetentní oddělení, které Vás bude kontaktovat v nejkratším možném termínu.Tak jsem zvědavý co bude.Nějak si to přehazují .Asi se jim něco nezdá ,protože ještě nepsaly že pošlou technika .Asi si ještě někdo stěžoval.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community