Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Dobrý den,

chtěl jsem tento router zprovoznit v klasickém módu, tedy internet přiveden pomocí kabelu do WAN konektoru na routeru a dále zpřístupnit přes WIFI. Mám připojení od UPC a již jeden router wifi router, který jsem chtěl za tento vyměnit. Vše jsem nastavil dle průvodce, jako adresu jsem zkoušel jako volbu automatickou (vyhodnotil jako dynamickou), i ručně dynamickou, ale internet stále nefunguje. V kolonkách IP adres, DNS serverů atd samé nuly. wifi síť mi normálně běhá, připojím se, ale hlásí žádné připojení k internetu. Nevíte někdo co s tím?

Odesláno

Vypnout a zapnout kabelový modem.

Odesláno

To jsem už zkoušel, bohužel bez výsledku.

Odesláno

Potom děláš někde chybu, např. nemáš nastavenou MAC adresu (Network/MAC Clone/Clone MAC Adress/Save a restartuj jak kabelový modem, tak router - ten v System Tools/Reboot).

Odesláno

nějaký kopírování mac adresy nemůže mít na připojení vliv...

seš si jistej, že používáš aktuální verzi firmwaru?

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

Tak už vyřešeno, v jiné diskuzi jsem se dočetl, že někomu pomohla změna IP adresy routeru, tak jsem zkusil zadat pokusne 192.168.2.2 a vše už chodí, IP i DNS se načítají.

 

Díky za pomoc

Odesláno

Mam stejny router a chodi vpohode ve vychozim nastaveni.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
Tak už vyřešeno, v jiné diskuzi jsem se dočetl, že někomu pomohla změna IP adresy routeru, tak jsem zkusil zadat pokusne 192.168.2.2 a vše už chodí, IP i DNS se načítají.

 

Díky za pomoc

Tak toto sem nějak nepochopil, protože výstupní rozsah IP adres v routeru nijak nesouvisí s tím, že se ti nenačetla IP adresa z WAN. Jedině by ten kabelový modem byl s routerem dohromady a na WAN i LAN stejná IP, to by se mohlo hádat - to ale postrádá smysl mít router vlastní (resp. když je router vlastní, tak stačí obyčejný kabelový modem).

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.