Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Tak mi prisel dopis od Karnevalu informujici me o prvni platbe. Na zacatku dopisu se pravi toto:

jelikoz jste se rozhodl pro uhradu poplatku za nami poskytovane telekomunikacni sluzby bankovnim prevodem, zasilame vam potrebne informace

 

Pry to mam posilat do 15. v mesici a jsou tam uvedeny cislo jejich uctu + variablini symbol apod. Az potud ok.

 

A pak se tam pise:

Zaroven bychom Vas chteli pozadat, vzhledem k casovym prodlevam pri zrizovani banovnich prikazu, o uhrazeni castky za mesic 03/2005 ve vysi XXX Kc, soucasne s pravidelnou mesicni platbou za mesic 04/2005 ve vysi YYY Kc prostrednictvim prilozene slozenky

 

1. co to je za ptakovinu - jaky casovy prodlevy pri zrizovani bank. prikazu? lognu se na servi24 parkrat kliknu a je to !!!

2. protireci si, napred pisou, ze jsem se rozhodl pro uhradu poplatku bankovnim prevodem a zaroven mi poslou slozenku???

 

Kazdopadne muj dotaz zni, zda-li se mam na jejich slozenku vykaslat a zaplatit to normalne prevodem z uctu?

 

(urcite nejsem sam, kdo je prekvapen, zitra dopoledne zavolam na infolinku, pokud tu nikdo nic nevymysli)

Odesláno

Co jsem to mel ja tak jsem mel omylem nedoplatek a ten jsem misto slozenky platil prevodem z uctu s tim ze banka posle fax prijemci o platbe - dela to eBanka normalne pres net.

 

Jinak pokud to nechces platit slozenkou tak bud jak jsem rikal nahore (pro jistotu po telefonicke domluve) a nebo normalne akorat tam je risk ze mozna budes muset ukazovat pak vypis z uctu ale nemyslim si ze by to melo byt tak horky

Odesláno

Jen říkám, proč platit starou složenkou, když je tolik jiných a hlavně bezhotovostních variant. Já třeba kolikrát provedu žádanou úhradu přes GSM Banking i na oné místnůstce a jak to chodí dobře :lol:

Odesláno

Ja bych se na tu slozenku vykaslal.

 

Jen by me zajimalo co se stane pokud bych nezaplatil vcas, ale treba o nekolik dni pozdeji (ted nemyslim jen ten tvuj pripad), mate s tim nekdo zkusenosti :?:

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

po cca 10ti dnech posilaj upominku mailem, pak postou. Mesic to ale vydrzej...omylem jsem pri zmatcich s akcni nabidkou cosi dluzil, ale po par telefonech a vyjasneni na infolince sem to asi mesic po splatonsti poslal, odfaxoval potvrzeni transakce a nikdo me odpojit neprijel :)

Odesláno

Tak nahodou jsem sel vybirat prachy do bankomatu, tak jsem vybral vic a zaplatil to tou slozenkou.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.