Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

mám problém s modemem epc 3208...někdy běží bez problému někdy až 10-20 restartů za den. Pokud net beží vše je ok mám skutečně 60mbit ale pokud neběží tak nejde vůbec. Výpadek trvá třeba jen minutu nebo 2 zkrátka než se restartne a znovu připojí. Změříl jsem signál ale nemám žádné srovnání. Je tohle ok? př. čím to může být?

 

Power Level: Signal to Noise Ratio:

Channel 1: 3.0 dBmV 41.8 dB

Channel 2: 3.1 dBmV 41.9 dB

Channel 3: 3.1 dBmV 41.9 dB

Channel 4: 2.7 dBmV 41.7 dB

Channel 5: 0.0 dBmV 0.0 dB

Channel 6: 0.0 dBmV 0.0 dB

Channel 7: 0.0 dBmV 0.0 dB

Channel 8: 0.0 dBmV 0.0 dB

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Upstream Channels

Power Level:

Channel 1: 42.0 dBmV

Channel 2: 0.0 dBmV

Channel 3: 0.0 dBmV

Channel 4: 0.0 dBmV

Odesláno

hodnoty sou ok... to já je mám na prd a jede mi to zatim ještě fajn :lol:

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

jojo má to koncovku TEST...je to problém? Takhle nevím jestli se vyloženě restartuje. prostě se odpojí. Kromě kontrolky power přestanou svítit všechny ledky a většinou se bez problemů připojí. Někdy to ale trvá několik minut...takže hodnoty jsou ok? signal to noise je tedy využitelný signál od kterého odečtený šum? je to tak? jen nevím co si mám představit pod pojmem power level resp. je to asi výstupní výkon jen jsem si všiml že někdy jsou hodnoty v záporných číslech nebo kolem nuly. Ale to bude asi momentální výstupní výkon podle toho jak je momentálně modem zatížený? Jinak pokud modem jede jsou pingy i rychlost ok...tak zrovna ted mi to 2 minuty jede a 2 ne...pakárna :(

Odesláno

Power Level: je uroven prijimaneho signalu, kolisat by to moc nemelo, hodnoty by mely byt preliblizne v rozmezi -8 az +10 dBmV,

Signal to Noise Ratio je odsup signalu od sumu, tam by to melo byt asi od 35 dB nahoru.

Ten FW s koncovkou Test je vporadku,

zkus zkotrlovat privodni kabel k modemu, pripadne to zkusit s jinym PC a propojovacim kabelem.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

mám to zapojené do routru také cisco mám doma tři počítače...nedělá to stále někdy den i víc bez potíží a pak to začne a dělá to půl dne...sakra to bude nějaká duchařina už to vidím...v prvé řadě asi zkusit jiný modem technik už je objednaný ale mám takové zlé tušení že to nepomůže a já se budu dohadovat s UPC co s tím.

Odesláno

Odpojit router a zkusit to bez nej a pokud mozno to odzkouset s vice pocitaci,

technik maximalne vymeni modem, vic asi nezmuze, kdyz uz u vas bude tak at vymeni i zdroj od modemu, take muze byt teoreticky vadny.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community