Posted November 9, 201113 yr Aho vsem, mam problem s instalaci noveho balicku (internet) modem pri registraci na serveru hlasi nejakou chybu a na tech. podpore mi jiz nekolik dni jen vyhybave rikaji, ze to zaurguji u techniku. Nechteji me dat spojeni nekam jinam kde bych mohl toto vyresit. Co mam delat nebo na koho se obratit? Vzdyt je to otazka hodiny a je to opraveno.. Vite nekdo kdo nejaky kontakt na nekoho, kdo by byl ochoten vecii resit??? Diky za pomoc
November 9, 201113 yr To se tu resi stale dokola, bohuzel, oni tam maji nejaky novy system se kterym jsou problemy a obcas u nekoho registrace noveho modemu trva velmi dlouho a to i nekolik dni, nejsi prvni kdo si zde stezuje. Nezbyva nez pockat a obcas zkusit resetovat modem, treba se chytne. A kdyz se nebude stale nic dit, tak opet volat a otravovat, dokud to zeprovozni. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
February 23, 201213 yr Dobry den.Nevim na koho se mam obratit,ale chtela bych se zeptat kdyz by jsem chtela zrusit internet s UPC tak kolik let by jsem ho mela platit abych ho mohla zrusit?Dekuji za vasi odpoved
February 23, 201213 yr Zrusit ho muzez vzdycky, ale pokud mas nejakou smlouvu na dobu urcitou, tak to bude s poplatkem za predcasne ukonceni sluzeb, jinak u standartnich smluv je minimalni doba uzivani 3 mesice. Edit: tak t sou minimalni dobou uzivani nevim, ve starych obchodnich podminkach bylo 3 mesice, v tech novym co plati od unora uz nic takoveho uvedeno neni. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
February 23, 201213 yr minimální doba užívání je většinou 12 měsíců, protože tam bejvá ze začátku sleva, jenom u telefonu je vždycky 3 měsíce... - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.