Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Tak jsem si vzal balíček KOMFI KOMFORT + a ve večerních hodinách (asi od 17 do 23 hodin) mám problém s rychlostí internetu, kde rychlost kolísá kolem 80 Mbit/s a není vyjímka, že dosahuje pouze cca 60 Mbit/s. Přes den a v nočníc h hodinách je rychlost kolem 118 Mbit/s a nikdy jsem nedosáhl 120 Mbit/s. Psal jsem na klientské centrum UPC a zde je odpověď, která mě dostala:

 

" Dle smluvních podmínek Vám garantujeme 66% rychlosti z tarifu, který odebíráte. V tomto případě rychlost 80Mb je vpořádku a rychlost se Vám v rozmezí 80Mb a 120Mb může pohybovat."

 

Takže je vidět, že s tím nic nebudou dělat. To se UPC zase vytáhlo.

 

Lokalita Kolín.

Odesláno

Jsem na tom v Ústí n.L. úplně stejně.

Odesláno

Potvrzuji tak též , Olomoucký kraj

Odesláno

To máš ještě dobrý, když ti to jede průměrně těch 80Mbit. Mě se velmi často stává, že mi net nejede vůbec, a nebo rychlostí srovnatelnou s GPRS připojením... Nyní je to lepší, tak nevím, zda už opravili tu optiku, ještě mi nijak nedali vědět.

 

A v detailním popisu služeb mají vždy uvedeno (v tvém případě pro 120Mbit):

UPC zajišťuje, že služba přístupu k síti internet (od modemu do CMTS) je dostupná po 98% zúčtovacího období rychlostí downstream (směrem k uživateli) 79 200kbps. Vzhledem k povaze Internetu není UPC

schopno garantovat specifické parametry přístupu ke všem objektům v síti Internet.

http://www.upc.cz/pdf/detailni_popis_sluzeb.pdf

Odesláno

do dvou tejdnů od objednávky je možný služby ukončit...

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

Služby je možné ukončit kdykoliv, ne jen do dvou týdnů od objednávky. Je to smlouva jako každá jiná, a toto právo má zákazník nepodmíněně kdykoliv. Takže i po třech měsících, kdy služby nejsou poskytovány v takovém rozsahu, v jakém byly nabízeny - uváděny. Viz. obchodní zákoník.

Odesláno
do dvou tejdnů od objednávky je možný služby ukončit...

...bez poplatku 1000 Kč za předčasný ukončení 8)

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

Je to možné, nemorální, ale možné a kdyby došlo na lámání chleba, u soudu by jim to neprošlo, to už tu bylo několikrát. Je to nehorázná suma na to, že se jedná o ukončení smluvního vztahu..

Odesláno

Tak jsem se dnes večer dostal i na 54 Mbit/s místo 120 Mbit/s. Poslal jsem na UPC reklamaci, tak uvidím, co s tím udělaj. Doufám, že mi zase nepošlou něco o tom, že i 40 % rychlosti je v pořádku. Tak jak to vypadá, UPC začalo hromadně nabízet něco, na co jejich síť není připravená.

Odesláno

Jak jsem psal již vedle. Dle reakcí ostatních, je vidět, že se jedná o nějaký specifický lokální problém v Kolíně. Jinak UPC v žádném případě rychlosti negarantuje. Pouze ve specifikaci ke službě 120M je uvedeno toto:

UPC zajišťuje, že služba přístupu k síti internet (od modemu do CMTS) je dostupná po 98% zúčtovacího období rychlostí downstream (směrem k uživateli) 79 200kbps. Vzhledem k povaze Internetu není UPC schopno garantovat specifické parametry přístupu ke všem objektům v síti Internet. Poskytování internetových služeb třetími stranami, přístup k webovým stránkám apod. je závislý na spojení obou koncových bodů (uživatel-server) napříč sítí a je tedy mimo kontrolu společnosti UPC. Ačkoliv UPC vyvíjí maximální snahu, aby mohlo poskytnout svým uživatelům nejvyšší možné rychlosti ve své síti, je i toto ovlivněno sdílenou kapacitou v síti.

V nepříliš častých případech potřeby provedení naplánovaného servisu, či údržby vlastní sítě může ze strany UPC dojít k omezení poskytování služby. Tato omezení se nezapočítávají do doby dle předchozího odstavce."

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.