Jump to content

Featured Replies

Posted

Nevíte někdo náhodou, jak nejlépe postupovat při ukončení služeb dig. kab. televize UPC. Konkrétně - pořídil jsem si od f. LICA CA modul + kartu od UPC, navíc mám od UPC zapůjčený set-top-box s kartou. Pokud bych službu vypověděl, musím samozřejmě vrátit set-top-box. CA modul mě počítám zůstane, ale kartu UPC z tohoto modulu musím vrátit taky?

No a co s CA modulem? Mám známého, který by měl o něj zájem. Nevíte, jestli by mohl CA modul využít? Dodal by ho do f.LICA a oni by mu ho spárovali s jeho předplacenými službami? Je to vůbec reálné, případně jak jinak nejlépe postupovat. Dík za rady

Karta z CA modulu se take vraci, modul muzes dat znamemu a on si k nemu od UPC vyzada novou kartu na svoji smlouvu.

Mozna i pujde modul s kartou prevest rovnou na znameho bez vraceni karty, ale jestli to jde ti zde musi odpoved nekdo jiny.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community