Odesláno 21. ledna 2011 14 let Ahoj, od vcera mam zrizeno pripojeni Fibre 25, a vcera vecer sem se hnedka zaregistroval do sluzby "Moje UPC", registrace probehla v poradku ale dodnes mi neprisel aktivacni email (seznam.cz) vypnuti anti-spam. Nevite jak dlouho to trva nez poslou ten email: Nebo kam bych se mel tedkon obratit? Diky.
Odesláno 21. ledna 2011 14 let Mě ten mail přišel prakticky obratem, ale stejně mě to přijde dost k ničemu, celkem nic tam nevyčteš. Podstatná informace, například uhrazené a neuhrazené platby tam nejsou takže přínos = 0.
Odesláno 21. ledna 2011 14 let sem si myslel, že moje upc se bude postupně vylepšovat, ale velký kulový... kromě těch uhrazenejch a neuhrazenejch plateb tam pořád chybí správa emailovejch účtů a webovýho prostoru, která je samostatně na registrace.upc.cz - Red Basic+ - - Praha
Odesláno 21. ledna 2011 14 let No je to ostuda UPC, fakt je, že ostatní velký společnosti mají tyhle portály hodně promakaný (ČEZ, mob. operátoři, dokonce i O2 ) a klient si tam může nastavit spoustu věcí bez čekání a volání kamkoliv.
Odesláno 21. ledna 2011 14 let tak uz mi prisel, ale jak si rikal, nic tam poradne neni... Je nejaka jina moznost nejake E-faktury? Proste aby mi chodila faktura na email? Drive sem to u O2 vyuzival a bylo to super.
Odesláno 21. ledna 2011 14 let Je nejaka jina moznost nejake E-faktury? http://web.upc.cz/klpoz/cz/inf.aspx?problem=N - Red Basic+ - - Praha
Odesláno 25. ledna 2011 14 let Kdysi, když rozjeli MOJEUPC tak se tam daly alespoň zjistit uskutečněné telef. hovory v aktuálním účtovacím období a dalo se zjistit, zda telefonujete ještě v rámci volných minut nebo už platíte. S přechodem na nové MOJEUPC asi před rokem tato služba přestala fungovat a vidíte pouze hovory za uplynulá vyfakturovaná období, které máte stejně vypsané na faktuře... Takže krok zpět
Odesláno 16. února 2017 8 let UPC - bída a utrpení. Značný krok zpět. Bohužel, nic nefunguje. Klientské centrum nedostupné. Pokud se ozvou, tak jen samé: pracujeme na tom (již pomalu týden), ale že by se třeba ozvali tlf. a problém vyřešili je ani nenapadne. Ach jó. Kdeže jsou ty časy, kdy UPC byla perfektní. Že by pomohla stížnost na jejich pana ředitele?
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.