Posted January 21, 201114 yr Ahoj, od vcera mam zrizeno pripojeni Fibre 25, a vcera vecer sem se hnedka zaregistroval do sluzby "Moje UPC", registrace probehla v poradku ale dodnes mi neprisel aktivacni email (seznam.cz) vypnuti anti-spam. Nevite jak dlouho to trva nez poslou ten email: Nebo kam bych se mel tedkon obratit? Diky.
January 21, 201114 yr Mě ten mail přišel prakticky obratem, ale stejně mě to přijde dost k ničemu, celkem nic tam nevyčteš. Podstatná informace, například uhrazené a neuhrazené platby tam nejsou takže přínos = 0.
January 21, 201114 yr sem si myslel, že moje upc se bude postupně vylepšovat, ale velký kulový... kromě těch uhrazenejch a neuhrazenejch plateb tam pořád chybí správa emailovejch účtů a webovýho prostoru, která je samostatně na registrace.upc.cz - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha
January 21, 201114 yr No je to ostuda UPC, fakt je, že ostatní velký společnosti mají tyhle portály hodně promakaný (ČEZ, mob. operátoři, dokonce i O2 ) a klient si tam může nastavit spoustu věcí bez čekání a volání kamkoliv.
January 21, 201114 yr tak uz mi prisel, ale jak si rikal, nic tam poradne neni... Je nejaka jina moznost nejake E-faktury? Proste aby mi chodila faktura na email? Drive sem to u O2 vyuzival a bylo to super.
January 21, 201114 yr Je nejaka jina moznost nejake E-faktury? http://web.upc.cz/klpoz/cz/inf.aspx?problem=N - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha
January 25, 201114 yr Kdysi, když rozjeli MOJEUPC tak se tam daly alespoň zjistit uskutečněné telef. hovory v aktuálním účtovacím období a dalo se zjistit, zda telefonujete ještě v rámci volných minut nebo už platíte. S přechodem na nové MOJEUPC asi před rokem tato služba přestala fungovat a vidíte pouze hovory za uplynulá vyfakturovaná období, které máte stejně vypsané na faktuře... Takže krok zpět
February 16, 20178 yr UPC - bída a utrpení. Značný krok zpět. Bohužel, nic nefunguje. Klientské centrum nedostupné. Pokud se ozvou, tak jen samé: pracujeme na tom (již pomalu týden), ale že by se třeba ozvali tlf. a problém vyřešili je ani nenapadne. Ach jó. Kdeže jsou ty časy, kdy UPC byla perfektní. Že by pomohla stížnost na jejich pana ředitele?
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.