Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Ahoj.

Už pár dní mám velký problém s netem. Download kolísá od 1 Mbps k 10 Mbps, upload jede pár kbps, nebo, jako zrovna teď, vůbec.

 

schrnka01z.th.jpg

 

schrnka02.th.jpg

 

Ty screeny se uploadovaly cca 2 minuty.

 

Lokalita P10, Vršovice, UPC Fiber 50/5.

 

Má někdo z okolí podobný problém, nebo mám začít hledat jinde? Modem jsem restartoval, ale za ním je ještě router (taky restart) ASUS WL520GU a 24port switch na domácí síť.

 

Děkuju za odpověď.

 

 

\\ edit 22:15

Tak jsem ještě zkusil jít s notasem rovnou za modem a vyzkoušet před jeho dalším restartem a po restartu. Vše stejné. Down 2 Mbps, upload neměřitelný.

 

Jo a fungují vám někomu stránky

http://www.upc.cz/klientsky-servis/vypadky/

 

Mě to dovolí vybrat město, v další roletce není žádný možný výběr a potom se zastaví načítání.

 

schrnka03p.th.jpg

Upload obrázku kupodivu ještě prošel.

Divný, tváří se to, (podle toho, co jsem tady četl v okolních tématech) celkem v pořádku.

 

schrnka04.th.jpg[/img]

ani ne, když se podíváš do spodní tabulky na poslední řádek, u kanálů 11 a 12 máš ve srovnání s 9 a 10 dost neopravenejch codewords, po restartu by jich mělo bejt kolem 300 a jejich počet by se neměl za ideálních podmínek zvyšovat...

power level 58 dBmV na uploadu je taky strašně moc, měl by bejt kolem 32...

něco je rozbitý, zavolej na klientskou linku :)

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Praha

Hmm.

Naivně jsem si myslel, že linka jede i v noci :-)

Nechal jsem jim tam vzkaz ...

 

btw: co myslíte, že to bude? smrt modemu?

 

A DĚKUJU za odezvy!

tam sou do půlnoci jenom v pracovní dny, no... :)

se těžko odhaduje, čim to bude... uvidíš :P

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Praha

Tak dneska mi nezavolali.

 

Ale když jsem pozdě večer přišel domu a zkusil up/down, tak sice down místo 50 jen 7, ale up 5,5.

Tak jsem zavýskl a začal uploadovat, co potřebuju už několik dní dostat na web. A ouha - po pár desítkách mega zase konec!

Jen tak ze srandy jsem se kouknul opět do hodnot upu na rozhranní modemu / signal a je to tam pořád - ten 11 a 12 kanál maj moře Total Uncorrectable Codewords.

 

Pozor! Po refreshi stránky rozhranní modemu mi kanály 11 a 12 zmizely zcela za tabulky :-))

 

http://img220.imageshack.us/img220/6711/schrnka01m.jpg

 

Nerozumim už ničemu..

jestli máš telefon od upc, tak jim zavolej znova... mně taky jednou mizely kanály, ale v tabulce nahoře, odstup signál / šum byl kolem 28 dB a power level -8... modemem to nebylo, za pár dnů se to hodilo do klidu, ale musel sem jim to zavolat samozřejmě...

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Praha
jestli máš telefon od upc, tak jim zavolej znova... mně taky jednou mizely kanály, ale v tabulce nahoře, odstup signál / šum byl kolem 28 dB a power level -8... modemem to nebylo, za pár dnů se to hodilo do klidu, ale musel sem jim to zavolat samozřejmě...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.