Jump to content

Featured Replies

Posted

Chci se zeptat jaké máte zkušenosti s kompletním ukončením smluvního vztahu s UPC ( internet i kabel ).

Jde mi hlavně o vracení přístrojů ( modem, Kayon a Handan), v obch. podmínkách je něco o vracení na adresu LICA s.r.o. Moc se mi někam poštou balíky nechce posílat. Na pobočce UPC mi tyto přístroje nevemou ?

Já jsem se s nimi domluvil na technikovi, který přijel a vše si odvezl. Chtěl ale úplně všechno včetně kabelů.

Chci se zeptat jaké máte zkušenosti s kompletním ukončením smluvního vztahu s UPC ( internet i kabel ).

Jde mi hlavně o vracení přístrojů ( modem, Kayon a Handan), v obch. podmínkách je něco o vracení na adresu LICA s.r.o. Moc se mi někam poštou balíky nechce posílat. Na pobočce UPC mi tyto přístroje nevemou ?

Muze to vyzvednout technik. Bud zdarma v den odpojeni (nejpozdeji do 7 dnu od vyprseni vypovedni lhuty) a nebo za poplatek 303 v jiny den. Kazdopadne technik to vyzvedne jen na te dane adrese jinam nepojede ani za poplatek.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community