Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Zdravím, mám internet UPC Fiber Power 10. Po připojení kabelu z modemu do notebooku a vyresetování modemu funguje internet v pořádku.

Problém nastává, když za modem chci zapojit router (typ TP-WR743ND). Zapojím kabel do WAN zdířky, nastavím wifi a restartuju modem.

 

Poté se nastaví v routeru WAN:

(IP Address: 62.245.120.148

Subnet Mask: 255.255.255.0

Default Gateway: 62.245.120.1

DNS Server: 0.0.0.0 , 0.0.0.0)

 

Zkusím se připojit k wifi přes notebook a ve windows (mám w7) se mi zobrazuje "Připojení k Internetu není k dispozici." Zkusím vyhledat řešení přes centrum síťových připojení a sítí a vyhodí mi to "server DNS neodpovídá". Vše mám nastaveno na automaticky. Na stránkách výrobce routeru jsem nalezl upgrade firmwaru (http://www.tp-link.com/support/download.asp?a=1&m=TL%2DWR743ND), který řeší chybu komunikace WAN a DNS. Zkusil jsem tedy upgradovat router a bohužel, nepomohlo to.

 

Máte s touto anebo podobnou situací nějaké zkušenosti? Potřeboval bych to zprovoznit co nejnutněji...

Odesláno

zkus si ručně nastavit DNS

213.46.172.36

213.46.172.37

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

Mockrát díky, vše funguje perfektně a bez problému! Nevěřil jsem v tak rychlou a funkční odpověď.

  • Po roku...
Odesláno

Mám stejný problém od té doby co mám modem Cisco - velmi často se stane, že mi PC hlásí, že server DNS neodpovídá, jede jen skype, nic jiného se nechytá. Někdy pomůže vypnout/zapnout wi-fi, někdy nepomůže nic. Dokud jsem měl Motorolu tak se mi to nestávalo. Když teď čtu o motorole a TP, kdy jsem ve stejné kombinaci problém neměl, tak mě spíš napadá, jestli není chyba spíš ve službě, než v HW :scratch:

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.