Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Dobrý den,

 

připojení Turbo od Karnevalu mám od října loňského roku. Při hraní her jsem nikdy neměl problém s pingem (pod 20ms). Od ledna 2005 mám ping velice nestabilní, většinou kolem 60ms, pak skočí na 200ms a někdy vyskočí i na 600ms a ..to už se nedá hrát! :cry:

 

p.s.:Bydliště Kralupy.

Odesláno

jo ja mam taky pingy na h***o taky sem z Kralup ale posledni dobou uz se to zlepsilo

Odesláno

Miromax: mno jde o to, jestli treba u toho hrani nepouziva Internet nejake dalsi PC v rodine (pokud sdilite inet) nebo zda neni problem toho herniho serveru. Taky se muze jednat o problem jen v dane lokalite. :?

BTW. ja mam stabilne ping 10-20 ms a ve hre 20-30ms (Counter-Strike:Source). 8)

Odesláno

Žádné další sdilení nemám. Včera jsem volal Karneval jestli by mi nemohli poradit včem je problém...prej až na malý výpadky mám vše v pořádku.

Špatný ping mám na všech serverech...hraju Enemy Teritory.

Kamarád, taky z Kralup, který hraje na stejným serveru v ten samý čas má ping v pořádku.

Původně jsem myslel, že je to způsobeno tím, že jsem si upravil autoexec...zkusil jsem hrát bez autoexecu a bylo to to samý.

Myslíte, že se něco změní, když přeinstaluju windows a hru naistaluju znova?

 

p.s.: Je pravda, že po včerejším telefonátu s Karnevalem jsem měl ping docela stabilní, ale stejně byl kolem 60ms.

Odesláno

A nemas tam nejakyho cerva nebo neco spyware co ti na pozadi zatezuje lajnu?

Odesláno

Tak jsem našel trochu toho spywaru...odstranil a ping se nezlepšil.

Včera jsem dokonce přeinstaloval Windows...spustil jsem hru a ping se absolutně nezlepšil...dokonce je snad ještě horší než předtím!

Opravdu nevim co s tím...

Odesláno

Rozhodne to nebude globalni problem, protoze:

Pinging www.seznam.cz [212.80.76.18] with 32 bytes of data:

 

Reply from 212.80.76.18: bytes=32 time=10ms TTL=122

Reply from 212.80.76.18: bytes=32 time=10ms TTL=122

Reply from 212.80.76.18: bytes=32 time=10ms TTL=122

Reply from 212.80.76.18: bytes=32 time=10ms TTL=122

 

Ping statistics for 212.80.76.18:

Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss),

Approximate round trip times in milli-seconds:

Minimum = 10ms, Maximum = 10ms, Average = 10ms

 

A v CSS mam cca 30ms.

Odesláno

ja mam taky spatny pingy (Kralupy) css se vubec neda hrat a ted uz se zacala srat i rychlost :/ prumerna neni ani 2mbit a to mam mit 4mbit premium :(

Odesláno

Bude to zapříčiněno přetížením nebo rušením signálu určitých pásem. Dívám se, že váše oblast je zatížená nejvíce mezi 14:00 - 16:00 hodinou a pote kolem 20:00. Celkově kolísají odezvy.

Odesláno

No ja mam obcas problemy s vypadky ale ping v pohode tech 10 ms jako iNDYCZ nemam ale na seznam kolem 25ms. Bydliste Zlin

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.