Jump to content

"Signál není k dispozici" / "Žádný kanál&quot


Guest vatnajokull
 Share

Recommended Posts

Guest vatnajokull
Upřímně mě fascinuje, že podpora (největšího? O2?) poskytovatele kabelové televize a možná i internetu je tak fixní, žádné 24/7/365 a večer alespoň 2 operátoři..

 

Tak nevím kde jsi byl na tom že O2 nemá podporu 24/7/265?

Vzhledem k tomu že do O2 je linka 800 184 084 po celých 24h denně a po celý rok zdarma,tak si nevymýšlej

Mimochodem pokud nevíš o jakou jde linku je to technická podpora HTS,ADSL a O2TV.

 

Hovořil jsem o UPC :shock: (závorka měla znamenat dotaz, je-li O2 větší)

EDIT: Tato závorka má znamenat vysvětlení :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...