Přejít na obsah

Nové webové stránky


namec

Doporučené příspěvky

  • po měsících...

Dobrý den.Po obdržení Vašeho dopisu Vám sděluji,že informaci o úspěšném přetočení paraboly nemůžete získat,jelikož Vaše služby již několik měsíců nevyužívám a to po řádném vypovězení smlouvy písemně. Zavadilová Naděžda,Hybešova 2,Prostějov

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen tak mimochodem, můj taťka už direct zrušil taky před několika měsíci, vrátil přístroj (na což má potvrzení) a dopis o přetočení paraboly dostal taky.

A když jim na lince upc sdělil, že už služby dávno neužívá a tudíž žádnou parabolu přetáčet nebude, za pár dní mu přišel dopis, ať vrátí zařízení. :lol:

 

Paní Zavadilová, nejste jedinou obětí "pořádku" v evidenci upc. :D

Tady najdete kontakty na upc: http://www.upc.cz/klientsky-servis/kontakt/

  • Internet 150
  • -
  • TV Komfort
  • CA modul, modem Cisco 3208
  • Ostrava
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...