Jump to content

Featured Replies

Posted

Hledal jsem tu odpověď a nenašel tak se tedy ptám jestli někdo nevíte co a jak. Po stlačení tlačítka DVR by se za normálních okolností měl zobrazit seznam nahraných věcí. Mě se však zobrazí nápis Zformátuj HDD prosím a tabulka s možnostmi: zformátovat HDD;vymazat DVR;vymazat hudbu a foto. Jenže i když mi nakonec došla trpělivost a dal jsem možnost zformátovat nebo i smazat tak mi to napíše: není přístup a jsem v háji. Tak jsem si všiml že v menu-nastavení DVR-nastavení záznamu je 128 stejných položek, které když se pokusím smazat tak to napíše čekejte ukládám informace a na tom to zatuhne a nesmaže se nic. Na HDD zbývá kolem 10GB tkže úplně plnej by bejt neměl. Předem děkuji za jakoukoliv radu.

Jestli to máte od UPC tak nahlaste závadu.

Můžete ještě zkusit dát to do továrního nastavení, ale asi to nepomůže

Odesel ti HDD, presne to same se me take stalo, nekde jsem to zde i popisoval.

Reklamuj STB a dostanes novy.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community