Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Mam modem Motorola SB 5101E, poskytovatel UPC, lokalita Praha. Nejde se pripojit.

Problem je ten, ze i po restartu u modemu sviti Power, receive, blika send, PCactivy,

 

downstream: 130 000 000 Hz

signal noise 39,9 dB

power level: 6,4 dB

 

Upstream: Channel 8

Frequency 23,2 MHz

power level 15,2 dB

 

S tim, z epo restartu modemu mi to hodi u Upstreamu uplne jiny numera, Channel 12, Freq. 50,8 MHz, power 28,2 dB

Z rozdvojky mi vede jeden kabel do televize a druhej do netu. Zkusil jsem privodni kabel pripojit primo do modemu, ale zadna zmena. Jde nejak zjistit, jestli je chyba v modemu, nebo v kabelu? Myslim, ze kabelem, enbo kontaktem to nebude, prekontroloval jsem ho, i kdyz jsem si konektor musel nasazovat sam. Jde zjistit nejakym programem, ze modem je OK? JInak kabelova TV jede v pohode.

Odesláno

Jinak vcera jsem volal na linku UPC, pry v baraku to jede vsem, jen modem se k nim nehlasi, tak se chci zeptat, jestli jeste neco muzu proverit, nez si pozvu technika UPC.

Odesláno

Pokud mas jistotu, ze to neni v koax. kableu ci konektorech u tebe doma, tak si objednej technika UPC, nic vic asi nezmuzes.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

No, zkusil jsem to napojit primo a zadna zmena. Tak mi nic jinyho uz nenapada. Mozna zkusit premerit ten kousek kabelu co vede od rozdvojky k modemu merakem.

Odesláno

Urcite to udelej, protoze kdyz jede TV, tak to vypada podezrele, zvlast kdyz sousedum to jede.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

tak po promereni je kabel OK. Muze bejt rozbitej modem? Kdyz to dam na tovarni nastaveni, tak by to melo jit, ne? No kazdopadne uz nevim co s tim, takze technik. I tak dik.

Odesláno

S modemem nic neudelas, maximalne muses pres manager sledovat zda se modem pokousi ladit - v prohlizeci davat refresh rychle za sebou (klavesa F5).

Muze tam, byt i nejake ruseni.

 

Kazdopadne ted uz nezbyva nez objednat technika UPC.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • po měsíci...
Odesláno

Jaké jsou "rozumné" hodnoty parametrů - SNR a úrovně signálu?

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.