Posted October 15, 20195 yr Dobrý Den, zaslal jsem výpověď UPC z důvodu stěhování na místo, kde UPC neposkytuje služby. Mám k tomu dodejku, vrátil jsem i modem. Z UPC se mi nikdo přes měsíc neozval, pak mi na lince řekli, že o žádné výpovědi neví. Několikrát jsem to urgoval, posílal jsem jim dodejku, psal. UPC stále nechce uznat, že smlouva je ukončená. Obrovský problém. Co s tím? Poradíte někdo? Děkuji
October 15, 20195 yr Nejprv na webu pošty dle čísla zásilky zkontrolujte, že byla doručena. Pak podejte určitě stížnost na Český telekomunikační úřad, následně se věci určitě rozhýbou. Požádejte ČTÚ, ať jim UPC ukáže, co jste jim tedy dle dodejky zaslal.
October 16, 20195 yr S tímhle by mohl pomoct @David - UPC 300 Mb/s - Komplet Modem Compal, HD Mediabox, CA modul Mladá Boleslav
October 16, 20195 yr Určitě! @Petr12345 pošlete mi prosím do zprávy číslo Vaší smlouvy a číslo té dodejky.
November 3, 20195 yr Dobrý Den, po dvou měsících se výpověď našla. Za mě díky tady lidem na fóru, díky nimž se to rozhoupalo:) Taky dost pomohli z ČTU 🙂 Teď ještě, aby mi vrátili peníze, co si vzali navíc, ale to už snad udělají automaticky.
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.