Jump to content

Featured Replies

Posted

Dobrý Den,

zaslal jsem výpověď UPC z důvodu stěhování na místo, kde UPC neposkytuje služby. Mám k tomu dodejku, vrátil jsem i modem.

Z UPC se mi nikdo přes měsíc neozval, pak mi na lince řekli, že o žádné výpovědi neví. Několikrát jsem to urgoval, posílal jsem jim dodejku, psal.

 

UPC stále nechce uznat, že smlouva je ukončená. Obrovský problém. Co s tím? Poradíte někdo?

 

Děkuji

  • Slamb changed the title to UPC nechce přijmout výpověď služeb

Nejprv na webu pošty dle čísla zásilky zkontrolujte, že byla doručena. Pak podejte určitě stížnost na Český telekomunikační úřad, následně se věci určitě rozhýbou. Požádejte ČTÚ, ať jim UPC ukáže, co jste jim tedy dle dodejky zaslal.

S tímhle by mohl pomoct @David - UPC

  • 300 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • Modem Compal, HD Mediabox, CA modul
  • Mladá Boleslav

Určitě! @Petr12345 pošlete mi prosím do zprávy číslo Vaší smlouvy a číslo té dodejky. 

  • 3 weeks later...

Dobrý Den,

po dvou měsících se výpověď našla. Za mě díky tady lidem na fóru, díky nimž se to rozhoupalo:) Taky dost pomohli z ČTU 🙂

Teď ještě, aby mi vrátili peníze, co si vzali navíc, ale to už snad udělají automaticky.

 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community