Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Ještě by mne zajímala jedna maličkost. Všechny programy mi běží se zvukem bez toho, aniž bych cokoliv nastavoval. Při přehrávání pořadů, nahraných z ČT 1 musím ale vždy napřed přepnout zvukovou stopu, protože při přehrávání naskočí CZ(AC3). U jiných kanálů jsem to nezaznamenal. Je to chyba nastavení DVR, nebo je třeba něco nastavit v menu? Nikde v jsem takovou možnost nenašel.

Odesláno

Nevím, jestli to nazývat chybou, ale u programů, kde je zvuková stopa AC3 (i když třeba daný program zrovna zvuk AC3 nemá) je při přehrávání defaultně vždy nastavena tato (kromě ČT1 je to samé i u HBO) a musí se proto přepnout na jinou. Bohužel to v menu jinak nastavit nelze nebo jsem na to prostě nepřišel.

Upraveno uživatelem Návštěvník

Odesláno

Díky za vysvětlení. Takže stále platí, že cesty programátorů jsou nevyzpytatelné.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community