Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Stala se mi taková věc. Mám 2 TV Sony na modulech před cca 3 týdny začal vypadávat signál a to třeba na 10 minut nebo se opakovaly několikrát rychlé výpadky. Objednal jsem technika z UPC a přijel snad druhýá den. Vše zkontroloval a konstatoval, žeč je vše v pořádku a kdyby se to opakovalo, tak mám zavolat na TP a požádat ať přijede někdo s lepším měřákem. Mimo to vyměnil v domě u rozvodů nějakou součástku, která byla hodně cca 5 let stará a UPC ji už nepoužívá. Jenže opět večer se situace opakovala a tak jsem povolal dalšího. Rozebral a zkontroloval zásuvku a vše proměřil. onstatoval, že je to vše OK a signál, že je silnější. Samozřejmě, že se situace opakuje a tak jsem si myslel, jestli to není modulem, ale, že by oba moduly stejně zlobily ve stejný okamžik? Co si o tom myslíte? Kde by mohla být chyba?

Odesláno

Vypadne komplet signal, nebo jen na urcitem muxu ?

Nejlepsi je TV zapojit na zkousku co nejbliz k zasuvce UPC, at mas jistou jestli je problem u tebe nebo az za zasuvkou.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

TV 1 je zapojena cca 1.5 m od zásuvky a druhá je cca 5, rozvod dělalo UPC. Když to vypadne tak nejde nic žádný program. U obou TV. Kabely byly zkontrolovány a vyzkoušel jsem i nový Belden H125 s koncovkama Gilbert a to samé. Někdy to jede třeba pár dní a nic a někdy to je třeba 5x za hodinu.

Odesláno

Vypada to na nejaky problem ve vedeni, pokud to vypadne, ta zkus zahybat z kabelama a ze zasuvkou, kdyz to nepomuze, bude problem nekde pred zasuvkou, pak musis zavolat techniky at ho najdou.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

tomus díky . Zapoměl jsem poznamenat, že se technik též zmínil, že venkovní vedení kabely, které jdou po fasádě jsou tady od začátku tedy minimálně 5 let jsou to ještě ty černé, kdy jue k silnějšímu kabalu ještě jeden tenký a ten je přerušen tedy od UPC. Též mluvil , že je možné, že na kabelu je nějaká spojka. Ale to je vše.

Odesláno

Tak zrejme to bude nekde tam, je potreba projit celou trasu a vsechno prekontrolovat a popr. vymenit na novy.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

00ještě jednou děkuji a pokusím se je k tomu dotlačit.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.