Odesláno 1. února 2009 16 let dobrý den , může mi někdo poradit s Office Outlook 2003 ? nejde mi odesílat pošta , četl jsem snad všechny debaty , co tu jsou napsaný a ani jedna rada nepomáhá . používám mail - něco@email.cz , ať nastavim pop3 a smtp jak je uvedeno v debatách , tak to prostě nefunguje , dík za radu Myšák
Odesláno 1. února 2009 16 let Tak zkus napsat jak to přesně máš. Co ti konkrétně nejde? Odeslání nebo stažení emailu? Pop3 by měla být seznamu, tedy pop3.seznam.cz Smtp mám server upc, tedy smtp.upcmail.cz Potom mám na další stránce (Další nastavení) zaškrtnuto Server pro odchozí poštu požaduje ověření. Musí být vyplně no Přihlašovat se jako a do uživatelského jména dát cislo_smlouvy@karneval.cz nebo jmenoschranky@upcmail.cz a samozřejmě správné heslo.
Odesláno 1. února 2009 16 let pop3.email.cz smtp.upcmail.cz serverpro odchozí .... zaškrtnuto serverpro odchozí poštu SMTP ..... přihlašovat se jako něco@emai.cz heslo mám dobře zaškrtnuto zapamatovat heslo nejdem mi odesílat pošta
Odesláno 1. února 2009 16 let Už vidíš tu chybičku? Já ano. Když je odchozí server smtp.upcmail.cz, tak se tam nemůžeš přihlašovat účtem z email.cz. Musíš tam mít ten účet cislosmlouvy@karneval.cz nebo jmenoschranky@upcmail.cz. Jinak tě samozřejmě odchozí server neověří a nedovolí ti to poslat.
Odesláno 1. února 2009 16 let Musíš tam mít ten účet cislosmlouvy@karneval.cz nebo jmenoschranky@upcmail.cz. ať , tam dám jedno nebo druhé , tak mi to stejně nejde . když dám test , tak mi to napíše pop3 a smtp nelze se přihlásit , když dám odeslat nějaký mail , tak to po mě chce jméno a heslo i když ho tam mám , nechápu to , co mám net od upc tak jsou jen samé starosti .
Odesláno 1. února 2009 16 let Asi tam musíš mít v dalším nastavení: Server pro odchozí poštu (SMTP) požaduje ověření.
Odesláno 2. února 2009 16 let trochu offtopic, ale zároveň doporučení... řek bych, že v dnešní době je lepší používat webový rozhraní emailu, odpadají problémy s nastavením přístupu v poštovním klientu, zálohováním pošty před reinstalací systému nebo neomzeuje uživatele v případě nefunkčnosti jeho počítače - může se přihlásit z jinýho, dá se tu snadno nastavit přesměrování do jedný schránky atd... jediný na co je třeba si dávat pozor - nezapomenout se odhlásit... poštovní klienty měly význam v době dialupu, kdy bylo výhodný si poštu nejdřív stáhnout do počítače, vypnout internet a pak si ji v režimu offline číst... - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 2. února 2009 16 let Zadavat cislo smlouvy? Mam porad nastaveno jen smtp.upcmail.cz a nikdy jsem s tim nemel problem. Tak nevim no...
Odesláno 2. února 2009 16 let 2Mysak: cislosmlouvy je takové to dlouhé z dob karnevalu. Např. já jich mám víc a liší se na konci 01 až 05. jmenoschranky může mít různý tvar. Zřídilo mi ji UPC, když jsem se registroval. Má různý tvar, treba já mám jmenoprijmeni, ale může být i prijmeniprvnipismenojmena. Kontrolní otázka: A do http://www.upclive.cz/Webmail/ se přihlásíš? Pokud ti funguje přihlášení ručně, tak totéž vypiš i v konfiguraci Outlooku. 2Slamb: Nechávám každému co mu vyhovuje, já kdysi dávno přešel z Outlook Expresu na Outlook, a asi bych neměnil. Rozhodndě při větším počtu schránek a hlavně z různých serverů se to nedá zvládat. Tahle mám všechno na jednom místě u sebe. Navíc z Outlooku hodně používám kalendář a organizaci schůzek. Jinak tvoje rada není OT, je to normální rada, jak obejít problém. I to se může hodit. 2esquire: A máš to i u účtů, kde pop server není UPC, např. seznam, atlas atd.?
Odesláno 2. února 2009 16 let Jaku: Jasne. Normalne na Centrum. Driv byl SMTP server mail.karneval.cz a taky bez problemu.
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.