Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Ahoj , posledních pár dnů ( od pondělí ) pozoruji že ve večerních hodinách začne šum ve zvuku všech kanálů na mém STB (CV-7000 HD) , vždy šum začne v rozmezí od 23:00 do 01:00 a je tam dokud nejdu spát , a když ráno vstávám tak už tam opět není a vše je OK

 

 

Zkoušel jsem nové kabely HDMI a Coax od zásuvky UPC ale problém přetrval , ale přišel jsem na jednu věc a to tu že když když jsem se dotkl HDMI kabelem kostry STB tak slabě probíjel.

Odesláno

Tak mně ještě napadlo připojit jiné HDMI zařízení , tak jsem připojil NTB ( HDMI - HDMI ) a zvuk je bez šumu a probíjení taky nebylo

 

Asi na to něco bude co jsem zaslechl , že všechny STB od UPC jsem ty nejhorší co se dají vyrobit.

Odesláno
ale přišel jsem na jednu věc a to tu že když když jsem se dotkl HDMI kabelem kostry STB tak slabě probíjel.

V tom bych problem nevidel.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Ahoj,mám 5000 setobox a mám brukot ve zvuku docela je to silně slyšet co s tím mám udělat??.

Odesláno

Zkus od settopboxu odpojit kabel z účastnické zásuvky. Pokud v tu chvíli brum zmizí, příćina je v zemní smyčce, kterou vytváří kabelový rozvod. Potřebuješ galvanický oddělovač, jako třeba http://www.alfacomp.cz/php/product.php?eid=105140000000000CR8

 

Používáš-li výstup z účastnické zásuvky pro rozhlasový pŕijímač, je ho obvykle potřeba oddělit též. Přesvědčíš se o tom opět odpojením kabelu.

 

Pokud od brumu nepomůže odpojení (oddělení), od účastnické zásuvky znamená to, že je problém jinde - chybný kabel, chybně zapojený kabel, uzemněný přístroj mimo uzel kabeláže, plovoucí zdroj, případně je jeden z přístrojů napájen z jiné fáze než ostatní. To už není tak prosté najít.

 

PP

Odesláno
Ahoj,mám 5000 setobox a mám brukot ve zvuku docela je to silně slyšet co s tím mám udělat??.

To uz se tu resilo mockrat,staci prohledat forum, galvanický oddělovač to spravi.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Tak ten šum zmizel , nic jsem neudělal tak nevím zda to byl problém sítě nebo co to bylo

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.