Přejít na obsah

oficiální fórum


Návštěvník aldik

Doporučené příspěvky

Návštěvník aldik

co takhle se domluvit s UPC že by tohle fórum mohlo být jejich oficiální? ..přece jenom lepší když by na něho měli odkaz na svých stránkách a uživatele by se obraceli s dotazem sem, první by teda museli umět hledat mezi již položenými dotazy než když volaj s každou kravinou na jejich infilinku :roll:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Katoda
co takhle se domluvit s UPC že by tohle fórum mohlo být jejich oficiální? ..přece jenom lepší když by na něho měli odkaz na svých stránkách a uživatele by se obraceli s dotazem sem, první by teda museli umět hledat mezi již položenými dotazy než když volaj s každou kravinou na jejich infilinku :roll:

Jestli se to jmenuje oficiální nebo neoficiální, je myslím úplně jedno. UPC své oficiální fórum má a je celkem k ničemu, protože ani tam se nedozvíte žádné oficiální informace a navíc tam vládne naprostý chaos.

Tady tohle diskuzní fórum bylo od začátku koncipované předevší jako výměna informací a zkušeností mezi uživateli služeb. Samozřejmě, že když se tady sem tam vyjádří někdo z UPC, tak je to jen dobře a měli bychom být rádi.

Jenže znáte to, jak to většinou v internetových diskuzích chodí... někteří diskuzi zaměňují za možnost si zanadávat a pozurážet. Bohužel nevyhlo se to ani tomuto fóru, které se navíc stalo už docela nepřehledným a vyhledat si tady nějakou relevantní informaci, která se už probírala je čím dál těžší. Obávám se, že pokud se nepřistoupí k nějaké formě moderování, jak už tady bylo navrhováno, tak se to nezlepší, spíše naopak, a časem to upadne až na úroveň onoho fóra oficiálního.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník aldik

nj ted sem tam založil topic /poprwe a naposled/ a můžu říct že to ofic.forum je silně demeentní.. nebo spíš jeho uživatelé.. forum za to nemůže :wink:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Tukancheez

@Katoda>

Ono je to taky hlavně tím, že se prostě teď nespokojení zákazníci snaží dopátrat informací, ale absolutně je nezajímá nějaká struktura (či to, že na každém fóru se má nejprve číst), než se na něco zeptám, protože v 95% případů zde již jejich problém byl řešen.

 

Metodu moderování bych zde taky rád viděl, ale taky věřím, že jakmile ustanou problémy s UPC, vše se vrátí opět do normálního počtu příspěvků a návštěvníků, takže tomus, bude mít v klidu možnost vše kontrolovat na 100%

Upraveno uživatelem Návštěvník
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

co takhle se domluvit s UPC že by tohle fórum mohlo být jejich oficiální?

Nemyslim si ze by to proslo, protoze je neoficialni, tak vlastne nemaji zadnou povinnost se vyjadrovat k prispevkum, nadruhou stranu ale maji prehled o tom co se deje.

 

Obávám se, že pokud se nepřistoupí k nějaké formě moderování, jak už tady bylo navrhováno, tak se to nezlepší, spíše naopak, a časem to upadne až na úroveň onoho fóra oficiálního.

Kdyz se nekdo najde, kdo bude mit zajem to delat, tak ho beru.

Nadruhou stranu ale nejsem pro nejake zbytecne mazani prispevku.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...