Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Přinejměnším už to, že ti automatické vyhledávání nenajde tebou placené kanály, je nepřijatelné. Nedávej na to, co ti říkal technik z UPC před několika měsící a udělej to, co ti tu radí. Tzn. zkontrolovat rozvod, mrknou se na kabeláž, konektory.

 

Taky bys nám mohl říct, odkud jsi, protože v některých lokalitách z důvodů rušení operátorem U:fon vysílající na stejném kmitočtu jako digitál, může také vyvolávat průser.

 

Takže doporučuju se na to opravdu pořádně podívat, nebědovat a činit. Kdyby měl takovýto problém u DVB-C v tvém městě každý, neřekl bych ani slovo, ale v tomto případě je zajisté problém buď někde u tebe nebo na vedení k UPC lockboxu, případně konkrétně i tam.

 

Hodně štěstí :)

Odesláno

... a to píšeš z "emeriky" a nebo jsi "wasserpolák".

Odesláno

Jak uz tu bylo receno, pravdepodobne to bude nejakym problemem s kabelazi nebo rusenim.

Pokud je tototiz problem se signalem na urcitem muxu (kmitoctu), tak ho pak STB ani nemusi naladit.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Nevím co tu furt máte z kabelama , na ty sem nesáhnul od doby co je mam tak nevidím důvod proč by mnělo něco bejt s kabelem

 

Jinak už to neřešte , když na to přijde ani technik co dělá pro UPC tak to nemá cenu řešit , stejně to nemá cenu

Odesláno

To ze jsi na to nesahal jeste neznamena, ze tam nemuze byt nejaky problem.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
Nevím co tu furt máte z kabelama , na ty sem nesáhnul od doby co je mam tak nevidím důvod proč by mnělo něco bejt s kabelem

No tak v tom to zřejmě bude. Ony totiž i ty kabely stárnou a nejsou na věky.

Odesláno

Tak je mi jasné že kabely nejsou na věky , ale taky nejsou na půl roku , ten kabel tu mam cca. 7-8měs. A tak bych řekl že zas tak starej není

Odesláno

Možná se budeš divit, ale ani v tomto případě, kdy je kabel starý jen nekolik měsíců, ti nedám za pravdu.

 

Mluvím z vlastní zkušenosti, kdy já sám jsem měl na první pohled veškerou kabeláž v pořádku, konektory, porušení kabeláže, nic takého a nakonec se z důvodů výkyvu teplot působící na kabel v kuchyni, kudy procházel, projevilo porušení jeho konzistence a hned je na světe průser. Nepodceňovat!

 

A další věc je ta, že problém s kabeláži mohl být klidně již od začátku, ale teprv teď se může projevit naplno, a to například z důvodů vnějšího rušení ze známého / neznáme zdroje, který tenkrát nemusel existovat.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.