Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Mám internetové připojení od UPC přes modem EPC 2203. Vše je funkční. Pokud ale místo PC připojím VOIP telefon Well lp-302, přestane blikat kontrolka na modemu, na displeji tel. se neobjeví obrazovka pro MENU a když ještě propojím z druhé LAN zdířky telefonu PC, tak se k internetu nepřipojím. Samozřejmě, že obě zařízení resetuji (1/2minuty) a telefon má čerstvý protokol o funkčnosti od JOYCE ČR, s.r.o.

 

Předpokládám, že když vytáhnu kabel z PC a zapojím do telefonu, tak by se to mělo nějak projevit na displeji. V návodu stojí, že se dá telefon aktivovat i bez PC. Když kabel z telefonu vytáhnu a zasunu do PC, jede internet normálně. Myslím si, jestli není nějak zablokovaný modem EPC 2203, ale jak to zjistit? UPC se zatím ani neobtěžoval s odpovědí, a tak prosím o radu.

Odesláno

Budto mas neco spatne nastavene v telefonu, nebo kabelovy modem (po resetu) nenacte MAC adresu telefonu a pak logicky nefunguje komunikace mezi modemem a telefonem.

 

Predpokladam ze registrace MAC na webu UPC byla jiz davnio zrusena, takze v tomto by problem byt nemel.

 

Na http://registrace.upc.cz po prihlaseni lze delat nejake zmeny v nastaveni IP a MAC, tak se zkus na to kouknout.

 

Jeste me neni jasne jestli se telefon chova jako router ?

Protoze pokud ne, a mas od UPC pridelenou pouze jedni IP adresu, tak by PC pripojene za nej nefungovalo.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

podle mě by nefungoval ani telefon v případě že je jen switchem, zkus to napřed bez compu

Odesláno

Citace z technických parametrů telefonu: "VoIP telefon WELL LP-302 je stavěn tak,aby se na jedné straně připojil k internetu a na druhé straně do sítě,to znamená jako router(pres nat)."

Ještě jednou uvádím: Propojení telefonu s počítačem budu možná řešit příště. Já jsem se zatím zasekl na problému, že když vytáhnu kabel od modemu z PC a zapojím ho do funkčního telefonu, tak by se to mělo nějak projevit na displeji (tzv. stand-by režim). Ale já po propojení a resetování se vůbec nedostanu k Menu telefonu.

Odesláno

Vsiml jsem si ze jste se ptal na foru www.telefonujeme.cz ,coz je dobre, tam maji s VoIP urcite vetsi zkusenosti, zkousel jste i ten postup podle posledniho prispevku na

http://www.telefonujeme.cz/about5779.html :?:

 

Jinak osobne bych se vykaslal na display a nastavil to pres webove rozhrani.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Ano, provedl jsem všechny rady z Telefonujeme.cz. Pokud jde o poslední příspěvek, tak já se přes www rozhraní nedostanu. Když napíši http://10.1.1.3./ píše .to, že "Aplikace Internet Explorer nemůže zobrazit tuto webovou stránku". A přes Telnet se taky nemůžu propojit, to zas píše že port 23 není zapojen. V nápovědě k Win XP šalamounsky píší, že mám zajistit připojení. Teď se snažím progoglovat, jak to zajistit. No a uvést telefon na tovární hodnoty nejde, protože se zatím do něho nedostanu. Čekám až pojedu ke švagrovi a zapojím se přes jeho internet.

Odesláno

Vypada to slozite, ale neni to tak zly.

Musite se dostat do nastaveni telefonu a tam nastavit v polozce Sitove rozhrani pridelovani IP adresy pres DHCP, tim zprovoznite komunikaci telefonu s internetem,

pak musite nastavit udaje pro vas telefonni ucet (SIP) a teoreticky by to melo fungovat.

 

Pripojte PC k telefonu, zapnete PC, nebo dejte obnovit sitove pripojeni, vase PC musi dostat od telefonu pridelenou IP adresu 10.xx.xx.xx, pokud ji nedostane, tak ji musite nastavit ve vlasnostech site sam napr. 10.1.1.10 a masku site na 255.255.255.0.

Pote by jiz komunikace s telefonem pres webove rozhrani mela fungovat.

A dale postupujte podle prvniho odstavce.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Nic. Různé kombinace, výměny kabelů, restarty. Adresy, masky, brány - vše je zapsáno a uloženo a po restartu vše píše, že síťový kabel byl odpojen. I po příkazu "ipconfig" žádná IP není.

Ještě zítra zkusím reinstalovat Win. Možná něco nemám nainstalované.

Odesláno

Za predpokladu ze ta IP v telefonu je nastavena na vychozi IP 10.1.1.3, by to melo fungovat, reinstalace Windows na 99% nepomuze.

 

Pozvi si domu nekoho kdo tomu rozumi, ja pouzivam VoIP adapter vic jak 2 roky a s nastavenim a provozem jsem nemel vetsi problem.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.