Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Omlouvam se, pokud se to tu jiz resil ale ja to nenasel.

Takze k veci, celkem pravidelne mi zamrza STB 5000, zejmena pokud ho nacham pusteny na CS filmu. Musim provest vytazeni ze zasuvky abych ho znovu probudil k zivotu. Kdyz znovu nabehne, tak dost casto nefunguji zakodovane kanaly. Do ted jsem to resil telefonatem na UPC a oni mi poslali obnovovaci signal (buh vi, co to presne znamena). Da se to resit nejak jinak? Uz me ale nebavi jim, takrka kazdy tyden znovu volat. Kdyz se podivam v menu odmineneho pristupu na stav predplatneho, tak je ok, jen ty kanaly jaksi nefunguji...

Muj druhy HD set-top box je ok.

 

Jeste mam jeden dotaz, oba set-top boxy jsem zezacatku vypinal, jenze s prichodem dalsiho mesice mi prestaly fungovat zakodovane kanaly protoze se nenacetlo obnoveni predplatneho. V UPC mi rekli, ze mam oba boxy nechavat porad zapnute, jinak nedojde k aktualizacim. Je to pravda? Jestli jo, tak to je teda fakt hruza...

 

Dik za kazdou informaci.

Odesláno

K tomu zamrzani - nestaci pak STB jen vypnout/zapnout tlacitkem na STB aby nebehl ?

Jinak i po vytazeni ze zasuvky by mely vsechny kanaly fungovat. Pokud se tak nedeje tak bych tam videl nejaky jiny problem.

 

K druhe otazce, neni podle me nutne mit STB porad zapnute, ja STB normalne vypinam (do Stand-by rezimu) a jeste se me nestalo ze by predplatne nedorazilo,

muze se ale vyjmecne stat ze to nekomu nedorazi.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

K tomu zamrzani - nestaci pak STB jen vypnout/zapnout tlacitkem na STB aby nebehl ?

 

- vetsinou nestaci (totalne zatuhle), pomuze jen vytahnout ze zasuvky

 

Jinak i po vytazeni ze zasuvky by mely vsechny kanaly fungovat. Pokud se tak nedeje tak bych tam videl nejaky jiny problem.

 

- dost casto nefunguji, nehlasi ze neni pristup - pokud na ne prepnu, tak je cerno.

Odesláno
K tomu zamrzani - nestaci pak STB jen vypnout/zapnout tlacitkem na STB aby nebehl ?

 

- vetsinou nestaci (totalne zatuhle), pomuze jen vytahnout ze zasuvky

 

Jinak i po vytazeni ze zasuvky by mely vsechny kanaly fungovat. Pokud se tak nedeje tak bych tam videl nejaky jiny problem.

 

- dost casto nefunguji, nehlasi ze neni pristup - pokud na ne prepnu, tak je cerno.

 

zkus přeskočit do menu a pak pryč (tlačítko exit) - mně to občas pomůže :D:D

Odesláno

A kdyz nechas nejakou dobu prepnuty kanal na tom kde to nejede, tak to po nejake dobe nenabehne ?

Me se tohle obcas stavalo u HD STB, taky z niceho nic cerno, tak jsem ho tam nechal par minut prepnuty a za chvily to nabehlo.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

To se mi posledni dobou uz nedari. Zkousel jsem to nechat nekolikrat zapnute na kanalu co nejede pres noc a rano byl STB zamrzly. Takze dalsi restart vytahnutim ze zasuvky. No na patek mam objednaneho technika s novym STB, tak uvidim...

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.