Posted August 17, 20195 yr Dobrý den, mám internetové připojení od UPC 50613641, skoro 2 týdny nefunguje internet. Minulý týden technik vyměnil modem, ale problém nebyl vyřešen, řekl, že nás budou kontaktovat od společnosti. Nikdo nás nekontaktoval. Volali jsme a operator(ka) odpovedela že mám čekat někdo nam zavolá ale nikdo nevolal.Volali jsme každy den a dostavali stejnou odpoved. Už nevime jak to vyrešit. Muže nam někdo poradit?S pozdravem, Smyth
August 17, 20195 yr Good afternoon, there was a problem with keys from the to the technical room where is located UPC lock (distribution) box. UPC had the keys, but the owner changed the lock and didn't let UPC know about it. UPC would like to thank you for your cooperation and house manager's phone number. You will be contact after weekend (at Monday) and I hope, your problems will be finaly solved. Thank you for your patience and let me apologize for longer solution of problem Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
August 17, 20195 yr Jsem vám vděčný alespoň za některé informace, protože všechno vypadalo tak, že nás jednoduše ignorovaly. Chápeme, že řešení problémů trvá nějakou dobu. Doufáme a netrpělivě čekáme, že nás v blízké budoucnosti někdo kontaktuje.
August 20, 20195 yr They will contact you today and plan service with you. Than two technicians will come to you. Looks like the coaxial cable is broken between our lock box and our socket in your apartment. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
August 21, 20195 yr Dobry den, dnes mam termin od UPC technicka podpora. Cekam uz doma. Techik ma prijit od 16 do 18.Dikuji za pomoc.S posdravem
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.