Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Praha, 2. července 2008. Společnost UPC oznamuje, že zahajuje provoz nově vybudovaného pracoviště svého klientského centra v severočeském Meziboří (u Litvínova). K dnešnímu datu zde UPC zaměstnává už přes třicet pracovníků z řad obyvatel regionu.

 

Společnost plánuje, že celkový počet nově vytvořených pracovních míst se bude na konci roku pohybovat okolo sedmdesáti. Klientské centrum UPC tak po dřívějším vytvoření dvou pracovišť v ostravském a libereckém regionu úspěšně dovršilo zásadní rozšíření svých kapacit.

 

„UPC usiluje o to, aby služby, které nabízí, byly snadno dostupné, uživatelsky jednoduché a aby se přístup k zákazníkům opíral o porozumění jejich přáním. Nové pracoviště Klientského centra představuje další nezbytný a významný krok na této cestě“ komentuje rozšíření klientského centra ředitel UPC Václav Bartoň a dodává: všichni noví zaměstnanci byli vybráni a proškoleni tak, aby splňovali ta nejnáročnější kritéria, umožňující obsluhu zákazníků v pohodlí jejich domova.“

 

Pracoviště v Meziboří není určeno pro osobní styk se zákazníky, ale pro vyřizování jejich telefonických, písemných a e-mailových požadavků. Nábor a výběr kvalifikovaných pracovníků v regionu probíhal za podpory MÚ Meziboří již od dubna 2008. Všichni noví zaměstnanci prošli několikatýdenním odborným kurzem, v němž si osvojili nejnovější poznatky péče o klienty. Svoji činnost budou vykonávat v nově rekonstruovaném a technicky špičkově vybaveném objektu.

 

Klientské centrum UPC v současné době poskytuje práci více než třem stovkám osob ve čtyřech různých regionech včetně hlavního města Prahy.

 

František Malina, tiskový mluvčí a ředitel PR

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
  • Autor

Na serveru Parabola.cz se objevily fotografie z noveho klientské centra v severočeském Meziboří:

http://www.parabola.cz/galerie/klientsk ... -mezibori/

 

Snad se timto opet zkrati cas potrebny k dovolani se na infolinku UPC. :wink:

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

ještě aby tam dokázali něco jinýho než vyměňte si kabel nebo vám v úterý ve 20:00 pošlu za 300 technika :roll:

Odesláno
ještě aby tam dokázali něco jinýho než vyměňte si kabel nebo vám v úterý ve 20:00 pošlu za 300 technika :roll:

 

Tam to bude za 500 Kč, to nový centrum se musí nějak zaplatit. :lol:

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.