Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

 

Po mé urgenci v UPC už to asi skoro týden běží v pořádku, modem se konečně nepřelazuje a výpadky internetového připojení jsou konečně minulostí. Hurá! :)

To se někdo má, mně to vypadává každých deset minut. :(

Odesláno

Já měl sice pár dní dovolenou, tak jsem moc do práce ne VPNkoval.

Ale přesto jsem si výpadků už víc než týden nevšiml.

  • po 3 týdnech...
Odesláno

Výpadky přetrvávají. Po reklamaci mi přišla odpověď, ať si zkontroluji kabely. Podávám další reklamaci.

  • Po roku...
Odesláno

Modem hlásí, že je vše OK. Dokonce mám i přidělenou IP adresu, ale nikam se nedostanu.

No a 241005100: "Volaný účastník je dočasně nedostupný. Opakujte volání později."

 

Ještě, že mám CDMA modem v záloze.

Odesláno

Klienti společnosti UPC opět nemohou využívat služeb kvůli výpadku, ten se tentokrát týká jak internetového připojení, tak telefonování, potvrdil mluvčí společnosti František Malina.

 

 

"První hlášení o výpadku jsme dostali kolem desáté hodiny dopolední. Jde o dílčí výpadky, které jsou rozesety po drobných lokalitách. Služba vždy vypadne v jedné či dvou konkrétních ulicích a pak během pár minut opět naskočí. Podle našich techniků jde o softwarovou chybu," řekl Malina a dodal, že do jedné hodiny by měli závadu opravit.

 

Společnost UPC se s výpadky potýká častěji, zatím poslední výpadek musela společnost řešit ve čtvrtek, kdy zatím neznámý pachatel ukradl na dvou místech část optického kabelu. UPC škodu vyčíslila na 400 tisíc korun a proto také podala trestní oznámení na neznámého pachatele. Podle Maliny však čtvrteční krádež na páteční problémy vliv nemá.

 

http://www.ceskamedia.cz/article.html?id=357132

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • po měsících...
Odesláno

Tak tu máme zas nějakého škoditele.

Už od noci je v Sokolově kompletní výpadek.

Píší to i na http://www.upc.cz/klientsky-servis/vypadky/

Výpadek všech služeb. Předpokládaný termín opravy je dnes v 15:00. Pro aktuální informace sledujte tyto stránky.

Výpadek se týká těchto služeb: CATV, DTV, Internet, Telefon

Odesláno

Tak už jedeme.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.