Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Ahoj,

internet od Karnevalu/upc mám už asi rok, a každý měsíc jsem měl vždy na inkasu položku UPC internet- 570 kč, ale na tom posledním říjnovém inkasu tato položka úplně chybí a celková částka toho inkasa je o těch 570 kč nižší.

Internet jsem neodhlašoval,vždycky řádně v termínu zaplatil,a internet mi jede.

Co mám dělat? Poslat jim mail,nebo to nechat ať si to vyřeší sami?

Si teď připadám jak zloděj :oops:

Odesláno

dík,na jejich stránky nechodím,tak sem nevěděl.

Odesláno

To znamena, ze nemas na sebe presmerovanej svuj email z UPC. Skrz nej chodi ruzna upozorneni apod.

Odesláno

Taky rozesílají dopisy, mě přišel včera. A předtím mi poslali email a SMS. Když mají problém, tak to se ozívají všema kanálama, ale když něco potřebuješ, pomalu nejsou k sehnání.

Odesláno

Mně na mail nic nechodí. Kde přesně se to dá nastavit.

  • po 4 týdnech...
Odesláno

Mě taky přišlo to upozornění, ale protože na SIPO mám limit, který by to v listopadu překročilo, tak jsem je požádal o možnost jiného způsobu zaplacení. Napsali mi, že to mám zaplatit převodem na účet a variabilní symbol dát moje zákaznické číslo. To jsem udělal.

No a včera od nich přišlo, že to do toho SIPO dali, že se to kvůli limitu nezapatilo a že až mi to přijde od pošty, tak to mám zaplatit.

Docela mi s.... , protože to znamená, že budu muset zaplatit i další položky SIPO = budu platit extra poštovné.

Tak jsem jim napsal, že po nich budu chtít finanační kompenzaci (to už v tom prvním mejlu). Obratem přišel mejl, že se mi za způsobené problémy omlouvají.

Uvidím, kolik mě to bude stát, ale mám sto chutí jim o to za listopad zaplatit míň, protože jsem je na to upozorňoval.

 

Má s tím někdo tady zkušenost?

Odesláno

Tak mi přišlo vyúčtování SIPO s podezřele nízkou částkou za Internet. Nejenom, že si nestrhli částku za minulý měsíc, ale ještě se netrefili ani do to béžné sumy. :o

Odesláno

No to mě to tam sice napočítali oba dva měsíce, ale vyúčtování za tenhle měsíc se jim nějak nepovedlo. Naúčtovali mi navíc asi něco kolem 600 Kč.

Odesláno

U mne je SIPO v pořadku.

 

Naúčtovali si ( + za minulý měsíxc ) 2x TV a 2x Internet. Ani o korunu víc nebo míň.

  • 150 Mb/s
  • -
  • Start
  • TC7200 (bridge mod), Router Asus RT-AX55
  • Litoměřice

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.