Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Zdravím všechny, během pravidelného čtení tohoto diskuzního fóra jsem se třásl strachem, abych si někdy musel zavolat techniky nebo zavolat do oddělení Péče o zákazníky. Bohužel, tento den přišel, a to včera. Mám tarif Easy a rychlost mého Internetového připojení začala poslední dobou skákat jako blázen. Průměrná rychlost je tak 400 kbit, což oproti objednaných 3 Mbit je opravdu málo. Po vyzkoušení všeho možného jsem nabyl dojmu, že to u mne asi opravdu nebude, a tak jsem zabrousil na www.upc.cz. Co mě potěšilo byl nový design stránek, co mě ale určitě nepotěšilo byl fakt, že JSEM TAM NIKDE NENAŠEL TELEFONNÍ ČÍSLO NA ZÁKAZNICKOU PODPORU - POUZE WEBOVÝ FORMULÁŘ. Zděsil jsem se, ale co naplat, vypsal jsem ho (sobota kolem 16:00). Zde je text:

 

Dobrý den, chtěl bych nahlásit kolísání rychlosti internetového připojení. Platím si tarif Easy a až donedávna jsem s ním neměl absolutně žádný problém. Poslední týden se však situace rapidně zhoršila a rychlost nevídaným způsobem kolísá. Při měření rychlosti se výjimečně dostanu na 3 Mbit/256 Kbit, většinou se však hodnoty pohybují mezi 400 Kbit/100 Kbit až 2 Mbit/200 Kbit. Dnes ráno mi dokonce měřič downloadu ukázal rychlost 99 Kbitů! Jako měřiče jsem použil DSL.cz, rychlost.cz a lupa.cz (v případě zájmu mohu i nafotit screenshoty s naměřenými údaji). Hlavně mě zaráží údaj stabilita: většinou se pohybuje v rozmezí 18-20% (v minulosti byl údaj vždy větší než 90%!). I když s kabely vůbec nikdo nehýbal, zkontroloval jsem je a nevidím žádnou závadu. Také jsem několikrát během dne restartoval modem, avšak ani to nepomohlo. Mé PC jsem zkontroloval Ad-Awarem 2007, NOD32 a Spybotem (vše aktualizováno), ale systém nic nenašel (tedy snad až na 2 tracking cookies, které jsem ihned smazal). Firewall jsem během měření pro jistotu také vypnul, ale ani to nepomohlo. Je zcela jasné, že něco není v pořádku - byl jsem zákazníkem Karnevalu a Internet mám od konce června tohoto roku, takže je modem ani ne půl roku starý, takže by neměl vykazovat poruchu. Prosím o proměření trasy či diagnostiku přístroje na dálku a zavolání mi na tento telefon: XXX/XXX XXX. Děkuji mnohokrát.

 

Druhý den (čili dnes v neděli) odpoledne mi volali z UPC, že je s největší pravděpodobností chyba na jejich straně a že můj přístroj vykazuje vysokou ztrátovost a je zapotřebí návštěva technika. Očekával jsem tedy datum příjezdu někdy v příštím roce, ale k mému překvapení přijede hned zítra mezi 12:00-14:00!

 

Takže, abych to shrnul - v sobotu jsem přes webový formulář nahlásil problém, v neděli mi zavolali a v pondělí (zítra) dorazí technik. Teda, tak to se mi líbí. Na druhou stranu ještě stále moc nejásám, protože bůhví jak to celé dopadne. Nicméně výsledek napíšu. Mějte se, a abych nezapomněl, bydlím v Sokolově.

Odesláno

Ahoj, tak ti přeji, aby Vám přijel, protože nám poprvé nepřijel a až po dalším telefonátu přijel, ale o týden později. Zatím Ahoj a napiš

Odesláno

Takže jsem se uvolnil ze zaměstnání a dorazil domů, kde už byl technik a pracoval. Překvapilo mě, že to byl starší pán, věkem kolem šedesáti, ale šlo vidět, že tomu opravdu rozumí. Vyměnil účastnickou zásuvku za novou a vše šlape jak má. Tedy, pustil jsem jen pár testů a odjel do práce, ale hned jak dorazím domů, řádně to ozkouším. Vypadá to ale v pořádku, takže první dojem ze zákaznické podpory UPC je výborný.

Odesláno

Já psal přes webový formulář dotaz v pátek v 10.00 dopoledne, odpověď mi dorazila v sobotu večer ve 21.20. Mohli být sice rychleší, ale překvapilo mě, že odpovídají v takovou hodinu :shock:

Odesláno

Ahoj, pokud je to možné, tak se UPC vyhněte. Sám napíšu článek a své zkušenosti na svůj web. Zatím Ahoj

Odesláno

to havros: Viď? Něco se děje, snad už to ale bude jen a jen lepší :lol:

Odesláno

to miki: Ok, hoď pak link.

  • po 4 týdnech...
Odesláno

A k čemu, když požaduje přihlášení???

  • po 4 týdnech...
Odesláno

MIki: ses z toho xboxu asi zblaznil a hodil tam jinej link,ne? Nebo to nejak vysvetli

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.